![]() |
Concrete plannen voor eerste islamitische school
Het Islamisme in Europa blijft oprukken en iedereen kijkt ernaar zonder er iets aan te doen... Wij kunnen ons alvast verheugen met de eerste Islamitische school van Vlaanderen ...
Citaat:
![]() Oslo opent eerste lagere school exclusief voor moslims |
Citaat:
Dat geldt uiteraard ook voor moslims. |
Gelukkig is er in Mechelen ook nog het Sint Romboutscollege.
Niet echt het goedkoopste maar "quand on aime on ne compte pas". |
goed zo! ze hebben recht op eigen Vrij Onderwijs en krijgen subsidies als ze aan de eindtermen voldoen.
In Nederland zijn er al verschillende islamitische scholen (geweest) die steevast uitblonken in - corruptie - oplichting - laag niveau (vb. de subsidies werden gebruikt om de familieleden van het bestuur gratis reisjes Mekka te bezorgen). zie ook: http://dutch.faithfreedom.org/forum/...l+islamitische Maar het zuivert onze eigen scholen van kinderen die hogere verwachtingen hebben van hun eigenste Profeet. Allah Doemaar! |
Dat werd stilaan tijd! 👍
|
Citaat:
Goed zo Circe. |
Citaat:
Wat betreft enige segregatie: die is er sowieso al door de multicultuur. Alsof de niet-moslims allemaal zo eensgezind zijn... die lusten elkaar soms ook wel rauw precies. |
Citaat:
"goed zo ": slaat op "onze vrijheid van onderwijs" de "maar" : slaat op enerzijds standaard corruptie van zulke scholen (zie Nederland), MAAR ... het zuivert etc... just is just. |
Citaat:
Straf... |
Citaat:
of wat bedoel je? Multicultuur is toch: alle culturen zijn gelijk, witte racisten mogen geen andersculturelen weigeren in gelijkwelke omstandigheden Segregatie is toch: wij willen APART zwemmen, APARTE scholen, APART eten, APARTE klinieken, APARTE bejaardentehuizen, APARTE ...whatever. Hoe kan multicultuur dan de oorzaak zijn van segregatie? zou het niet kunnen dat bepaalde ideologieën die segregatie tussen gelovigen (uebermensch) en dhimmies (untermensch) in hun basisprincipes hebben staan, deze apartheid promoten? |
Citaat:
Onderwerpen en denken gaan niet goed samen . |
Citaat:
Wij leven dus inderdaad in een multiculturele samenleving. Al de rest is persoonlijke invulling... |
Ik zie het probleem niet. Je hebt ook een katholiek net.
|
Citaat:
|
Citaat:
Komen daar dan nogeens mensen met diverse afkomsten en culturen bij. Mij ga je niet wijsmaken dat niet-moslims één homogene massa zijn, dat bedoel ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier kun je lessen van islamitische onderwijzers terug vinden: http://vlerig.be/ (vereniging van leekrachten islamitische godsdienst in Belgie). |
Moet kunnen natuurlijk, toont wel alleen nog maar eens aan hoe zeer, zeer veel van deze mensen verknocht zijn aan hun bronstijdperk-ideeën.
Of dit soort nog echt religieus geïnspireerd onderwijs veel kansen zal creëren voor deze mensen durf ik dan weer wel te betwijfelen want iets zegt me wel dat in tegenstelling tot het katholieke net, deze scholen nog een aanzienlijk deel van hun onderwijstijd zullen weiden aan geloofbeleidenis en dat dit ook in het hele curriculum zal insijpelen. Zolang men achteraf niet kot zeuren geen kansen te krijgen mij niet gelaten. iedereen mag zelf kiezen voor de achterlijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn in ons land geen Poolse, Joodse, Italiaanse, Spaanse, Kongolese, Portugese, Turkse, Nederlandse... gemeenschappen?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be