Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Lachen met zielige flaminganten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21901)

Bruno232 12 oktober 2004 19:10

Lachen met zielige flaminganten

BRUSSEL HALLE VILVOORDE

[size=3]Onverwijld[/size] splitsen hé

O dat kan op [size=5]vijf minuten[/size] geregeld zijn

Wij gaan [size=5]GEEN PRIJS betalen, we gaan het gewoon[/size] stemmen

De Vlaamse partijen zullen dit [size=5]onmiddellijk n�*[/size] de verkiezingen doen

Wij [size=6]engageren[/size] ons voor een splitsing héeeee

:lol: :lol: :lol:

De "splitsing" van BHV is gewoon té grappig. De "Vlaamse"
partijen gingen het eens even regelen:lol: Is dit nu niet gewoon zielig?:lol: Als het menens is, dat ze het dan splitsen he:lol: De N-VA en co. doen goed werk;-) Ze mogen misschien eens mee praten met de grote meneren8)

Patriot! 12 oktober 2004 19:12

Ja Bart De Wever en Geert "Ik zweer getrouwheid aan de Koning, Gehoorzaamheid aan de Grondwet en de Wetten van het Belgische Volk" Bourgeois moeten zwijgen en luisteren naar de kopman van hun partij, Mijnheer Marc Eyskens.

Bruno232 12 oktober 2004 19:13

Hallo,
ik ga geen prijs betalen. Voor de verkiezingen roep ik mijn militanten op om te betogen tegen sp.a en vld, erna doe ik gewoon mee:lol:

Bruno232 12 oktober 2004 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ja Bart De Wever en Geert "Ik zweer getrouwheid aan de Koning, Gehoorzaamheid aan de Grondwet en de Wetten van het Belgische Volk" Bourgeois moeten zwijgen en luisteren naar de kopman van hun partij, Mijnheer Marc Eyskens.

:-P Inderdaad. N-VA is de meest zielige partij die ooit in een parlementair halfrond heeft gezeten.

Yann 12 oktober 2004 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno232
BRUSSEL HALLE VILVOORDE

[size=3]Onverwijld[/size] splitsen hé

O dat kan op [size=5]vijf minuten[/size] geregeld zijn

Wij gaan [size=5]GEEN PRIJS betalen, we gaan het gewoon[/size] stemmen

De Vlaamse partijen zullen dit [size=5]onmiddellijk n�*[/size] de verkiezingen doen

Wij [size=6]engageren[/size] ons voor een splitsing héeeee

:lol: :lol: :lol:

De "splitsing" van BHV is gewoon té grappig. De "Vlaamse"
partijen gingen het eens even regelen:lol: Is dit nu niet gewoon zielig?:lol: Als het menens is, dat ze het dan splitsen he:lol: De N-VA en co. doen goed werk;-) Ze mogen misschien eens mee praten met de grote meneren8)

Lach daar niet mee! Het échte werk moet nog beginnen. Vlaanderen zal in 2302 wel gesplitst zijn na een legendarische "Gulden-UFO-slag"

Yann 12 oktober 2004 19:20

Citaat:

Wat had je nu gedacht? Het verraden zit em in het bloed... On-ver-be-ter-lijk.

Distel 12 oktober 2004 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno232
:-P Inderdaad. N-VA is de meest zielige partij die ooit in een parlementair halfrond heeft gezeten.

Zij hebben natuurlijk wel in het parlementair halfrond gezeten.

Yann 12 oktober 2004 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Zij hebben natuurlijk wel in het parlementair halfrond gezeten.

Waauw! Het is em dus om dat te doen!!! Maar wat hebben ze gerealiseerd?

Distel 12 oktober 2004 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Waauw! Het is em dus om dat te doen!!! Maar wat hebben ze gerealiseerd?

Meer dan 0,27%.

Patriot! 12 oktober 2004 19:29

Liever 0.27 procent dan al mijn idealen verkopen.

Distel 12 oktober 2004 19:37

Citaat:

Liever 0.27 procent dan al mijn idealen verkopen.

Dat er bij de BUB rasechte politici zitten, hebben we intussen al gemerkt. Het enige wat die idealen overeind houdt, is het pijnlijke gebrek aan stemmen.

Yann 12 oktober 2004 19:37

Citaat:

Meer dan 0,27%.

:rofl: :rofl: :rofl:

Bij deze is het bewezen dat het de flaminganten enkel om de postjes te doen is. De drijfveer is: zoveel mogelijk stemmen ronselen, om nadien uw kiezers te bedriegen. De Vlaamse Zaak is ondergeschikt aan een zetel onder uw gat in het parlement.

Het is echt eervol, flamingant zijn.

:rofl::rofl: :rofl:

Patriot! 12 oktober 2004 19:39

Hallo ik ben flamingant. Hier is mijn meest snedige opmerking:
Hahahahaah 3 man en ne paardekop van den bub 0.27! hahahahahaha BELGIQUE A PAPA HAHAHAHAHA HEE!

Yann 12 oktober 2004 19:39

Citaat:

Dat er bij de BUB rasechte politici zitten, hebben we intussen al gemerkt. Het enige wat die idealen overeind houdt, is het pijnlijke gebrek aan stemmen.

Ah ja, want als we de ziekte van de flaminganten overkrijgen, dan zouden we plots al onze idealen laten vallen, als we verkozen zijn.

Verwacht u maar aan het ergste! :rofl:

Yann 12 oktober 2004 19:39

Citaat:

Hahahahaah 3 man en ne paardekop van den bub 0.27! hahahahahaha BELGIQUE A PAPA HAHAHAHAHA HEE!

:lol:

Distel 12 oktober 2004 19:44

Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl:

Bij deze is het bewezen dat het de flaminganten enkel om de postjes te doen is. De drijfveer is: zoveel mogelijk stemmen ronselen, om nadien uw kiezers te bedriegen. De Vlaamse Zaak is ondergeschikt aan een zetel onder uw gat in het parlement.

Het is echt eervol, flamingant zijn.

:rofl::rofl: :rofl:

:rofl:

Wat moet het toch makkelijk zijn als je wat in je kraam past kan afleiden uit twee woordjes en een getal, om het vervolgens te gaan veralgemenen naar "de flaminganten". En dat moet België redden. :lol: :lol: :lol:

Distel 12 oktober 2004 19:48

Citaat:

Gelukkig hebben we nog "Flaminganten zijn nazi's"-Yann en "Het Vlaams-Nationalisme is aan het uitsterven"-Hans om het niveau weer op te krikken.

Yann 12 oktober 2004 19:48

Citaat:

:rofl:

Wat moet het toch makkelijk zijn als je wat in je kraam past kan afleiden uit twee woordjes en een getal, om het vervolgens te gaan veralgemenen naar "de flaminganten". En dat moet België redden. :lol: :lol: :lol:

België redden? Is het dan stervende?

Je leeft duidelijk in een droomwereld.

België bestaat nog, al zou ik het wel liever unitair bestuurd zien.

En d�*�*r gaan de flaminganten ons mee helpen. Nog een paar jaar nazi's vereren op pro-flamingantische manifestaties, nog een paar bedrijven als DHL om zeep helpen, en het loopt gesmeerd voor ons.

Distel 12 oktober 2004 19:49

Citaat:

Ah ja, want als we de ziekte van de flaminganten overkrijgen, dan zouden we plots al onze idealen laten vallen, als we verkozen zijn.

Verwacht u maar aan het ergste! :rofl:

Bedoel je dat je eerst Flamingant moet worden om verkozen te geraken?
België is gered!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Yann 12 oktober 2004 19:51

Citaat:

Bedoel je dat je eerst Flamingant moet worden om verkozen te geraken?
België is gered!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Flamingantische partijen bestaan dan ook al iets langer dan de piepjonge B.U.B. Het verschil met ons is dat zij het al verkorven hebben, wij daarentegen, zullen het nog moeten waarmaken. Ik zit liever in de laatste situatie eerlijk gezegd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be