![]() |
Zit er al een flik op het forum ?
Ja, ik vraag me dat af.
Met die nieuwe wet. De Vuiligheid van de Staat zal hier al wel langer zitten, om staatsondermijnende flaminganten te scannen. Maar een flik ? Wie verdenkt wie ? Welke nick zou hij kunnen verzinnen, met de bedoeling zich niet te verraden, maar zich natuurlijk wel, èn hopeloos, verraadt ? . |
Zitten er flikkers op dit forum?
|
Citaat:
|
Flikken verzamelen !
|
Citaat:
|
Zit er al een chick op het forum ??
Vermoedelijk wel :thumbsup: :icecream::icecream: |
Zit er al een flik op dat schorem?
|
makkelijk zat
ff politie kritische posts scannen ... op posters die kost wat kost politie blijven verdedigen, ook in onverdedigbare louche zaken ... |
ik dacht trouwens dat er wel eens een had bevestigd een politieman/vrouw te zijn (geweest?) hoor.
was dat Bartjeuh niet ? |
We hebben in België 3,7 politiemensen per 1000 inwoners.
Dat betekent dat er 148,8 politiemensen lid zijn (gasten niet meegerekend). |
Citaat:
|
De GAS ambtenaar die zich hier ooit op het forum heeft aangemeld lag binnen het uur buiten met een permaban. Dus vrees niet vriijheidslievenden. De pionnen van fascist Jambon worden hier netjes buiten gekegeld.
|
Citaat:
Doet me denken aan dat mopje: hier moeten ze met twee zijn om buiten te mogen: één die kan lezen en één die kan schrijven; in communistische regimes moeten ze met drie zijn: één die kan lezen, één die kan schrijven, en één om die twee intellectuelen in het oog te houden. . |
Zit er al een Fik op het forum ??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be