![]() |
Ik ben rijk!
Zijn er nu nog altijd mensen die hier intrappen?
Citaat:
|
Ik heb hem zonet een mailtje gestuurd.
|
Citaat:
Of zouden die zo dom zijn die epistels te verspreiden voor de lol alleen? |
Citaat:
Ik hou niet van die reactie dat dit 'een belasting op domheid' is, maar ge zoudt het op de duur toch moeten aannemen. . |
Uit een onderzoek van Itinera blijkt dat het vooral de oud LDD kiezers, die nu NVA of open VLD stemmen, zijn die erin tuimelen.
|
Citaat:
|
"My geest zal worden opgeheven zodra je dit geld." ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat gaat ge met het geld doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je zelf het artikel gelezen had had je overigens gezien dat het om hele goede vrienden en familieleden ging, mensen die veel voor hen gedaan hadden, niet willekeurige vreemden. Dus mocht je nog twijfels gehad hebben (ik had jou toch beter ingeschat dan dat), dan zou dat wel heel duidelijk moeten maken hoe verschrikkelijk nep het aanbod is. Maar hé, kennelijk zijn er dan toch nog mensen die erin zouden trappen. |
Het leukste vind ik wanneer die scammers zelf om de tuin worden geleid:
http://www.419eater.com/html/hall_of_shame.htm |
Ik ken op zijn minst 1 die er zijn 2 voeten is ingetrapt.
Vol trots wist die te vertellen dat ie de Spaanse internationale loterij had gewonnen, 18 miljoen euro. En dat voor de luttele €900 aan transactie en taxen. Ontslag gegeven en al, hij ging terug naar Marroko. 3 maand was mijn toenmalige werkgever zeer vergevingsgezind, en mocht die terug beginnen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of 't zal voenken !!!! :lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: :lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Citaat:
Het zijn de goedgelovigen waar men de draak moet mee steken. Die scammers verdienen elke cent die ze hiermee ophalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be