![]() |
Er is maar één sociale zekerheid in België, gelijk voor iedereen?
http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/so...ge-gemeenschap
En zo valt de leugen dat de sociale zekerheid gelijk is en moet blijven voor iedereen in België meteen in duigen... Hoeveel miljarden worden hier ook weer van Vlaanderen naar de franstaligen op corrupte wijze overgeheveld? Geen probleem onze Vlaamse excellenties zullen hun broek nog wel wat verder laten zakken en Vlaanderen zal de ceinture wel nog wat verder dichttrekken omdat de franstaligen niet mogen verarmen... |
Citaat:
Citaat:
|
Uw bronnen noem ik een beetje...altijd van hetzelfde. En vaak dezelfde (VL nationalistische) auteur.
Afgezaagd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ambtenaren slechts 22% van alle gepensioneerden uitmaken gaan zij met meer dan 50% van alle uitbetaalde pensioengelden lopen. In 2030 zal dat reeds 60% zijn!! |
Citaat:
|
Misschien best eens de andere kant van het verhaal lezen alvorens conclusies te trekken.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150406_01617350 |
Citaat:
Waarom er een verschil is tussen terugbetalingen van ziekenkassen van eenzelfde kleur maar in een andere regio gelegen in het Vlaamse gewest. |
Citaat:
Ik ken Doorbraak en ik kan u verzekeren dat hun artikels en beschouwingen van zeer goede kwaliteit zijn. Helemaal niet "populistisch". |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een slecht mens zou kunnen denken dat BDW via deze weg (van zijn politieke vriendjes) het communautaire terug in de media brengt zonder dat men hem kan beschuldigen zijn belofte van 5 jaar stilte te verbreken. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En dat in tegenstelling tot Belgische journalisten zekerst ?:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat kon voor de oude en jonge werklozen, de mantelzorgers, etc uit de privésector kan blijkbaar niet in de ambtenarij. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hoort mij ook niet vertellen dat andere tijdschriften/media objectief en onafhankelijk zijn. Ik heb zo bv een aantal weken "destandaard" en "het belang van Limburg" dagelijks gelezen. Het viel mij op dat heel wat artikels identiek waren. Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg en De Standaard, horen allemaal onder 'het mediahuis'. Men kan me niet overtuigen dat er niemand misbruikt maakt van deze mediamacht om bepaalde standpunten aan de lezer op te dringen. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be