![]() |
Schijnbaar Nutteloze Beroepen
Laten we een lijstje opstellen van beroepen die op het eerste zicht volkomen nutteloos lijken. Ik zal alvast de spits afbijten:
Op bepaalde fietsstallingen in Hasselt staan er gemeentewachters die bij het parkeren een lotje aan je fiets nieten en een bijhorend lotje met je meegeven. Volgens de wachter die ik had gesproken was dit om diefstal te voorkomen. (Niemand zou het toch wagen om een fiets met lotje te stelen) Bovendien lijkt het me een grote verspilling van nietjes en papier. Welke nutteloze beroepen kennen jullie nog? |
Prins met recht op troonopvolging in 18 ° volgorde, in 17° volgorde, in 16° volgorde ... in eerst opvolging, kroonprinses en ten slotte koning, dat vind ik nutteloze beroepen.
Zelfs al betalen we momenteel de kroonprinses nog geen pree ofte dotatie, en zelfs al ken ik het nummerke niet van Stridje haar opvolgingsrecht (na alle kwekelingen van Phphphphphillip en Tilleke) (maar Stridje krijgt een fantastisch hoge pree) en al ken ik het nummerke niet van de Lorre (op zijn beurt achter Stridje en heel haar kweekstal) (maar de Lorre krijgt enkele keren per maand de maandelijkse pree van een premier van dit apenland). . |
Stratenmaker op zee.
Stuurlui aan wal. Schoenpoetser in Vlaanderen |
Confettiteller
|
Bediende.
|
Rechtzetter van lege zakken.
|
Citaat:
|
beroepsdopper.
|
Psychotherapeut bij IS.
|
Beul
|
Lijkenpikker
|
Dichter
|
politiekers ===> o.a. ministers :shit:
|
Linkse politici.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Banzoekers op dit forum. :lol:
|
Organisator van voorzittersverkiezingen (vooral bij de FIFA en de SPa).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be