![]() |
Verhofstadt en van Baalen mogen Rusland niet meer in
Het is onbegrijpelijk dat Rusland, EU parlementariërs niet meer binnen laat.
Europa heeft geen illegale oorlog gevoerd. citaat BNR Vandaag werd bekend dat Kamerlid Louis Bontes en Europarlementariër Hans van Baalen te horen hebben gekregen dat zij Rusland niet in mogen. Wie de andere Nederlandse politicus is, en of er wellicht nog meer Nederlanders op de lijst staan, is niet bekend. Ook de Belgische oud-premier Guy Verhofstadt mag Rusland niet meer in. Sancties Rutte zei dat EU-landen donderdag een lijst hebben gekregen van personen die het land niet meer in mogen. Volgens Moskou is dat een gerechtvaardigde reactie op de sanctielijst van de EU. "Wij hebben die ingesteld na de illegale annexatie door Rusland van de Krim en aanhoudende inmenging in het oosten van Oekraïne. Laten we even de verschillen benadrukken tussen de sanctielijst van Rusland en die van de EU'', zegt Rutte. |
Ik wist niet dat de blackwater coup in Kiev legaal was.
|
Dat zal hen een worst wezen, sie...
|
Verhofstad voelt zich wel beter in Toscane.
In Rusland heeft hij niets verloren. W�*t zou hij ginder gaan doen ? Z'n wijde mond nog wijder open zetten ? |
Verhofstadt hoort thuis in een Vlaamse cel, wegens volksverraad, corruptie en diefstal.
|
Ook Marc Demesmaeker mag Rusland ook niet meer in. Ook zo een schoothondje geworden van de VS. Vroeger had ik nog enig respect voor zijn "volksnationalisme" maar nu zie ik dat hij collaboreert met de andere Europese bobo's in Brussel en Straatsburg.
Trouwens de afscheiding van de Krim is een perfect voorbeeld van een volk die zelf het heft in handen neemt en zelf zijn eigen toekomst bepaald, in de Russische federatie. Met de "Vlaamsnationalisten" van tegenwoordig zal Vlaanderen nooit onafhankelijk worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Degenen die de Grieken beschuldigen van corruptie mogen nu zwijgen in alle talen. |
Citaat:
|
Onbegrijpelijk? De twee grootste schreeuwers op dat plein in Kiev? Die hard riepen dat de EU de Russen wel eens een lesje zouden leren? Ik begrijp de Russen heel goed. Dit politiek tuig kan je missen als kiespijn.
|
Citaat:
|
Hij mag nog van geluk spreken dat ze nog geen polonium 210 op z'n sushi hebben gesmeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga een omhaling doen om met die centen Putin te overhalen om Verafstoot wel binnen te laten, maar daarna ook binnen te houden.
Dat laatste mag in Siberië zijn. . |
Voila se, zo moet ge dat aanpakken. Neem hier eens een voorbeeld aan, Michel 1.
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Tu quoque Brutus? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be