![]() |
Nieuw geval van zwaar antisemitisme in Brussel
Moeder van leerling dient klacht in wegens antisemitisme
Sinds november staat hij bekend als ‘de jood’, wordt hij met geweld bedreigd en krijgt hij geregeld scheldwoorden naar het hoofd geslingerd, zoals ‘vuile jood’ en ‘vuile Vlaming’. Ook wordt af en toe naar Hitler verwezen. Vanaf 5 mei ging de jongen niet meer naar school. De school verwittigde de moeder van zijn afwezigheid. Zij diende dinsdag klacht in bij de politie tegen een leerling uit een andere klas van het eerste jaar. Die is een jaar of twee ouder, van Senegalese afkomst en moslim. http://www.standaard.be/cnt/dmf20150529_01704514 Heerlijk zo, die tolerante anti racistische multi culturele samenleving. Er is nog wat werk aan vrees ik. |
Pesten is nooit leuk.
|
Jozef De Witte is opvallend koest momenteel.
|
Ongelooflijk, pubers die pesten. Uitzonderlijk :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien groeit er iets? |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn tenslotte alleen maar die vuile witten en vuile zionisten die racistisch zijn. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Hiermee bagatelliseer ik het niet, maar er is geen enkele rationele reden om hier antisemitisme bij te gaan halen. |
Citaat:
Pesten moet zwaar aangepakt aangepakt worden. Hop, 2 maandjes gesloten instelling voor dat krapuul, eens zien of ons pesterke dit nog eens zal herhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Pesters zijn als hyena,s, ze zoeken het zwakke slachtoffer uit. Het is een natuurlijk fenomeen (uitsluiting en pesten zie je ook bij dieren, vooral bij wolven).. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schei toch uit vent! Dat is pesten, zoals dat (jammergenoeg) op élke school gebeurt. Het is niet omdat dat slachtoffer een joodse achternaam heeft, dat het plots dubbel zo erg wordt dan als dat slachtoffer Vandevelde, Jansma of Gomez heet hoor...
Trouwens, ik zal zelf wel bepalen of ik pacifist ben of niet. Daar heb ik uw hulp NIET voor nodig. |
Citaat:
Gepest worden is het risico van kind zijn. Niet leuk, maar ook niets speciaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be