![]() |
Welk boek ben je nu aan het lezen?
Omdat we met z'n allen ook wel wat anders te doen hebben dan godganse dagen achter onze computer te zitten en onze hersencellen te verbranden aan doelloos geleuter (behalve Griffin dan), wilde ik eens weten wat jullie buiten de grenzen van dit schermpje doen. Zelf hou ik, als raszuivere intellectueel (jaja, SunShine, ik gebruik dat woord ook) van lezen (dat zou je ook eens moeten doen). Enfin, om een lang verhaal kort te maken (weg met dat doelloos geleuter!): welk boek ben je nu aan het lezen?
Ikzelf heb de slechte gewoonte om in meerdere boeken tegelijk bezig te zijn ('mijn naam is ossaert, ik ben met velen'), namelijk deze: - Joseph Heller - Catch-22 (halverwege, maar nu al één van mijn favorieten!) - John H. Elliott - The Count-Duke of Olivares. The Statesman in an Age of Decline (min of meer beroepshalve, maar bijzonder interessant) - Johan Anthierens - Niemands meester, niemands knecht. Leve mij! (een vijfjarenplan - ik lees er zo nu en dan wat in, ter lering en vermaak) |
J. Eroen - Be Politics.
;) En voor de rest wat boeken omtrent webdesign en -development. |
mijn zangbundel van het VNJ
|
The dogs of war - Frederick forsyth
|
Steenoude Mad Magazine-pockets.
Zalig! |
Psychology of Evaluation: Affective Processes in Cognition and Emotion (Karl C. Klauer)
|
Klink spannend... Zitten er 'saucy gypsies' in?
|
Handleidingen allerhande :-)
|
Citaat:
|
The C++ Programming Language (Bjarne Stroustrup)
Operating Systems with Java (A. Silberschatz) Calculus 5e (James Stewart) The principles of Computer Architecture (Miles Murdocca) The C++ FAQ's (Marshall Cline) btw: aan de tegenstanders van Engels in het onderwijs: mits surplus van 300€ bestaan deze boeken ook in een gammele Nederlandse vertaling |
Het goddelijke monster - Tom Lanoye
maar heb zelden tijd tegenwoordig. |
Citaat:
|
Citaat:
De rest ziet er ook goed uit :-) |
een gebroken been kluistert mij in mijn zetel, dus twee boeken ter hand genomen die ik al lang wou lezen:
-histoire de la révolution russe (Leon Trotski) -history of life (richard cowen) overe evolutie en stadia waardoorheen het levenis verlopen. ik heb net het siluur verlaten, en sta op het punt om het devoon binnen te treden. |
Marguerite Yourcenar : Hadrianus' Gedenkschriften
|
Zie sommigen hier eens stoefen en de intellectueel uithangen met hun schoolboeken :)
|
"Ieder mens een moordenaar" Heimito von Doderer
|
"Evenaar" door Miguel Sousa Tavares, in de originele portugese versie.
![]() |
Citaat:
ik lees doorelkaar de boeken: * Anna Karenina - Tolstoj * Dani Bennoni - Bart Moeyaert * Schaap en Geit - Marleen Westera * Eb - K. Schippers. Boeken rocks! |
Citaat:
Succes ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be