![]() |
Rusland pakt betogers op bij demonstratie voor homo's
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...omodemo__.html
Respect voor Poetin. Korte maken met dat stelletje godslasteraars voor die ook daar infiltreren in media en scholen om hun geaardheid te promoten. |
Idd, groot gelijk! Tijd om terug de brandstapel van stal te halen!
|
Jep Drukazz, hadden ze hier beter met de gaypride gedaan. Al die tienduizenden meteen opgesloten. Hebben wel niet voldoende gevangenissen, maar de beestenkooien van Antwerpen zouden weer eens nuttig kunen worden gebruikt.
Zot zijn doet geen zeer, het steekt alleen een beetje. |
Citaat:
|
Citaat:
Voornamelijk een kwestie van een juiste opvoeding, de juiste waarden en normen door te geven en vertrouwen op Onze–Lieve–Heer. En u zeker niet laten meeslepen in de verachtelijke media propaganda omtrent homoseksualiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Luister vriend. Zowel mijn vrouw als ik zelf, komen beide uit een grote katholieke familie. In beide families is echt iedereen op zijn pootjes terecht gekomen, iedereen groot gebracht met liefde en met de juiste waarden en normen, wie wou studeren kon dat en iedereen voldoet aan het ideaalbeeld met man/vrouw en kinderen. Is dat toeval? Of zal het argument nu zijn: "Ja maar, ze zullen er niet voor durven uit komen." Wanneer ge kinderen opvoedt met vanuit een vrijzinnige visie (op z'n kofers) ben ik ervan overtuigd dat ge de problemen uitroept over uw familie. Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat mijn ouders en mijn schoonouders België een mooie dienst hebben bewezen. En dat zullen mijn broers, zussen, schoonbroers, schoonzussen en ikzelf ook doen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Poetin is zich populair aan het maken. Dat beloofd voor het W.K. 2018.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met droefheid moet ik u meedelen dat een moderator hem sinds enkele weken geleden de toegang tot dit forum heeft geweigerd. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be