![]() |
Schaf dat bannen af, bende moderatorsletten!
Wie stemt voor?
|
Wat zijn moderatorsletten?
|
ik ben tegen
|
https://www.youtube.com/watch?v=lLCEUpIg8rE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik kan er mij wel in vinden. Het is natuurlijk een politiek forum. Als iedereen (dom, achterlijk, debiel, onnozel, werkloos, werkwillig, profiteur, ...) mag gaan stemmen, waarom dan gebruik maken van een ban op dit forum.
Te meer: er bestaat een optie om gebruikers op een negeerlijst te plaatsen. Als iemand jou in het echte leven beledigd, dan moet je met die situatie omgaan. Je kan niet naar de plaatselijke burgemeester gaan en vragen om die man/vrouw "te bannen". |
Inderdaad, debiliteit vormt een deel van onze samenleving. Dat bannen is ronduit belachelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel vreemd dat iemand een topic opstart om bannen af te schaffen, maar in andere topics oproept tot het bannen van bepaalde personen
|
Citaat:
In real life; zo ook op een forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Ik ben Danny de Vito. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een forum is niet gelijk een gemeente of een dorp. Maar wel gelijk een café. En als er daar een klant is die te ambetant doet, dan flikkert de cafébaas die simpelweg buiten. . |
Ik doe een constructief voorstel:
we doen een proefperiode van een maand. De mods bannen dan alleen bij het dubbel van het aantal punten dat nu geldt. En in een draad daarover, speelt iedereen die banpunten krijgt - en wil genieten van de proefperiode - volledig open kaart. Het komt er dus op neer: speel je open kaart in die draad (vb. ik heb inderdaad in die post een opmerking geplaatst, namelijk "gij oelewapper" ....) zodat daar een beetje een discussie ontstaat. Als alle nva-adepten systematisch de anderen neersabelen daarvoor, en als alle sossen-adepten de anderen systematisch neersabelen , en als alle Belgisch gezinden de anderen systematisch neersabelen, dan ... mislukt het spelleke. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be