![]() |
Drie kinderen=gratis Eerste Klasse op trein..
Je kan blijkbaar als je 3 kinderen hebt in Eerste Klasse zitten voor de prijs van een Tweede Klasse kaartje.
Legt iemand mij even het nut daarvan uit. |
Om meer ouders en kinderen in de trein te krijgen.
|
En die met 0, 1 of 2 kinderen moeten ze niet hebben?
|
das sociaal
|
Ik zie uberhaupt het nut al niet van een 1e en 2e klasse. Die 1e klasse wagons rijden vaak zo goed als leeg mee terwijl de rest stampvol zit.
|
Ouders met 1 of 2 kinderen in 2e klasse en ouders met 3 kinderen in 1e klasse.
|
Citaat:
chaotisch met een wirwar aan allerhande voordeel tarieven waar geen mens nog aan uit kan. |
Die kinderen moet je dan bij hebben?
|
Citaat:
|
Met andere woorden, alle andere gezinnen betalen wat meer, zodat grote gezinnen minder moeten betalen. Hoog tijd om heel dat gedoe te privatiseren.
|
Citaat:
Waarom geef je geen link van je bewering ? Te lui ? Afijn, ik doe toch enige moeite, en dus, volgens mij, ben jij aan het dazen: http://www.belgianrail.be/nl/vervoer...ting/kind.aspx . |
Citaat:
1u48 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier thuis hebben een brochure van de Gezinsbond met allerlei informatie OV en grote gezinnen. Welnu, daar staat niets in over wat "die gast" zou beweren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb die link eens beluisterd, en de draadopstarter slaat de bal volkomen mis.
Er wordt enkel gezegd dat wie gebruik kan maken van de korting van grote gezinnen, eigenlijk reist in eerste klas, aan de prijs van een vol tiket in tweede klas. Ja, als ge (sinds jaar en dag al) kortingen geeft aan grote gezinnen, dan is de prijs in eerste klas wat lager dan zonder korting, en dan zal dat vanzelfsprekend in de richting gaan van de volle prijs van een tiketje tweede klas. Dit is een flop-draad. . |
Ik heb jarenlang met de trein gereisd. Ik heb daar amper kinderen gezien in eerste klasse. Het zou er nog aan onbreken dat je betaalt om rustig te zitten en om dan geconfronteerd te worden met joelende kinderen in het compartiment. Dit lijkt me dan ook een broodje aap verhaal.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.belgianrail.be/nl/vervoer...innen-040.aspx Citaat:
Verder vind ik het raar dat de grote baas van het Katholiek Onderwijs korting nodig heeft op zijn treinticket. Verdient die niet genoeg om ons voor zijn vervoer te laten bijbetalen. edit typo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be