![]() |
Verkeersregels NIET voor politiekers!
Dinsdagavond 12 Oktober 2004, 23:03 - E40 Brussel-Luik.
Net zoals de meeste brave onderdrukte burgers rijd ik aan 120 km/uur naar huis toe na een lange dagtaak die zoals gewoonlijk weer uitgelopen is. Overuren? Normaal meneer, u bent "kader". Alsof ik NETTO iets meer overhou dan niet-kaderleden...! Plots raast een donkere wagen met nummerplaat A 170 me voorbij... duidelijk ver BOVEN de maximum toegelaten snelheid. Niettegenstaande ik twee wagens met hun lichten heb zien flitsen - ten teken dat dit toch niet geapprecieerd werd - reed de wagen met nummerplaat A170 aan dezelfde snelheid door. Nummerplaat A170? Zouden die niet het voorbeeld moeten geven? Zo ziet u maar. De wet is er niet voor politiekers! PS: ben ik eens benieuwd wie die nummerplaat A170 heeft? |
:sleeping:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het toevallig een Vlaamsblokker is ? Wie wetten stemt moet er zich minstens zelf aan houden, vindt ge ook niet ? |
Citaat:
Btw, ik weet zelfs nog niet over welke politicus het gaat. |
Dat kan je opzoeken hoor, er bestaat een site over de nummerplaten van politici. Als ik me niet vergis een tijdje geleden nog door Demaré op Donna genoemd toen ze een wagen met een parlementaire nummerplaat in de ether kapittelde.
|
Ik dacht dacht dat een parlementair plak begon met 'P'(arlementair)
en een plak van Albert en co (dien ocmwganger) met 'A'(lbert) |
Een "A"-nummerplaat, is van een minister.
|
en van wat is albere dan minister ?
Van profiterende zaken ? die rijd toch met het plak A1 aan zijne lada? |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat deze topic voor jou de moeite niet waard is om op te reageren, zeker? |
Citaat:
Ge doet er driftig aan mee als het over het blok gaat maar gaat janken als het over een andere politicus gaat. :lol: |
Hoe lachwekkend toch. Een A is van een minister of parlementsvoorzitter. Dus duidelijk geen Vlaams Blokker.
Hoe belachelijk dat "leuk links" onmiddellijk over het VB begint te zeiken terwijl dit onderwerp er niets mee te maken heeft. De kans is zeer groot dat het ne klotewaal is of ne rooie hypocriet. |
Zowat alle wagens met p-platen en a-platen die ik tegenkwam van en naar mijn job (vroeger in Brussel, nu in Antwerpen) reden te snel. Het verschil is nu dat ze eventjes afremmen bij een flitspaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Albert rijdt gewoon rond met '1' op zijn nummerplaat. |
Nummerplaat 001MC
Hallo,
wie kan mij zeggen aan welke laagvlieger de nummerplaat 001MC toebehoort ? Alvast bedankt ! waut123 |
Telt België 170 ministers???
Of hebben die ook allemaal nog een reservewagen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be