![]() |
Mezelf aanpassen aan hen? Nee, dank u!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn er nog die een fles champagne hebben geopend bij de dood van bv. Fabiola of de'n dikke Dehaene. Om maar 2 voorbeelden te noemen. Dus op de dood van 2 terroristen een glas champagne drinken vind ik niets verkeerd doen. Dat het nu in een autopsie zaal is, in een bar of discotheek.
|
Jihadisten verdienen ook te sterven.
|
Moesten ze rouwen om twee dode terroristen misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou er verdomme ook ene op drinken moesten de twee die mij dood wilden, zelf dood zijn! Jouw opmerking geeft indirect aan dat je van westerlingen zoveel meer verwacht dan van arabieren en afrikanen enz. Hoe ironisch. |
Citaat:
Wat zou het aanvaardbare scenario zijn voor mensen als Giunevere? Een schietgebedje....was er nog niet genoeg geschoten misschien?? |
Er zijn andere plekken om een feestje te bouwen dan een autopsiezaal waar in de meeste andere gevallen net slachtoffers van criminelen worden behandeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Niettemin is het gedrag van de mensen op de foto verwerpelijk en onaanvaardbaar', onderstrepen minister Jambon en politiebaas De Bolle
|
Citaat:
Daar zullen we u nooit over horen, wel? |
Citaat:
|
Misschien waren er wel sjiieten de autopsiezaal binnengedrongen ?
|
Er moet natuurlijk een ceremonieel moment gehouden worden, ter viering van het verkrijgen van twee keer (of meer ?) 38 maagden die ter beschikking komen.
Maar dat is een grof grapje. Het was er over. Die ambtenaren verdienen een vermelding in hun dossier die in rekening genomen moet worden bij hun evaluatie. Nog een flater van dat formaat, en ik zou hen veel succes wensen bij het zoeken naar een job in de privé. . |
Kleine nuance dus op het interview met de chef van deze rakkers een week na de interventie. Die was er trots op dat, ondanks hun zwaardere bewapening, personen die door hen worden ingerend het veiligst zijn van al omdat ze door hun doorgedreven training en zware screening het minst 'schietgrage' agenten hebben.
Dat was blijkbaar een dikke leugen want blijkbaar zijn het even grote neanderthalers die gewoon wat beter kunnen schieten dan de rest |
Citaat:
Want ik durf niet garanderen dat er altijd neanderthalers gaan zijn om de terroristen op tijd uit te schakelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be