![]() |
Lang geleden ...
Ik weet niet hoe lang het is dat ik dit forum nog bezocht maar indertijd - dus voor de algemene ingang van het spijkerschrift - vond ik dit forum énorm interessant. Ik herinner me opzoekingswerk om toch maar één en andere samenzweringstheorieën te ontkrachten waarbij vooral de bijdragen van Firestone het woord logica vorm gaven.
Bovenal echter herinner ik me Desiderius, lombas, die jonge kerel (zijn echte naam was Koen) met de avatar van Burns uit The Simpsons en nog zo'n paar die me deden nadenken over leven, vrijheid en eigendom. Het was verhelderend en nu ik even tijd heb, vind ik het niet meer dan normaal om dat even mee te geven. Dank u, Politics.be en al diegenen die het enkele jaren geleden zo aangenaam maakten om op dit forum luidop te kunnen denken. |
Percalion.
Ik moest even zoeken. |
eet u graag paardegehakt?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik ben geen nieuweling. :lol: |
Goed jaar voor forumleden, 2006...
|
Als je weer naar intellectuele ontwikkeling opzoek bent, dan kun je beter weer vertrekken.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Lang geleden zat er 5 liter minder sperma in mijn buurvrouw.
|
Citaat:
|
![]() Stephen Colbert :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In zijn ogen ben jij zeker een " beginneling ". En ik vraag me af hoe hij over jouw bijdrages denkt, in vergelijking met die van de mensen waarover hij spreekt. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Het zou handig zijn als je een topic zou kunnen openen waar mensen zich kunnen inschrijven, jij bepaalt dan zelf wie er kan deelnemen en wie niet.
Zo ben je zeker dat er geen getrol zal zijn. Misschien een idee voor de moderatie? Links & Rechts is toch ook al beperkt tot bepaalde forumleden? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be