Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lang geleden ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=219329)

La Chunga 3 juni 2015 19:46

Lang geleden ...

Ik weet niet hoe lang het is dat ik dit forum nog bezocht maar indertijd - dus voor de algemene ingang van het spijkerschrift - vond ik dit forum énorm interessant. Ik herinner me opzoekingswerk om toch maar één en andere samenzweringstheorieën te ontkrachten waarbij vooral de bijdragen van Firestone het woord logica vorm gaven.
Bovenal echter herinner ik me Desiderius, lombas, die jonge kerel (zijn echte naam was Koen) met de avatar van Burns uit The Simpsons en nog zo'n paar die me deden nadenken over leven, vrijheid en eigendom.
Het was verhelderend en nu ik even tijd heb, vind ik het niet meer dan normaal om dat even mee te geven.
Dank u, Politics.be en al diegenen die het enkele jaren geleden zo aangenaam maakten om op dit forum luidop te kunnen denken.

La Chunga 3 juni 2015 19:52

Percalion.
Ik moest even zoeken.

Eduard Khil 3 juni 2015 20:04

eet u graag paardegehakt?

griezel 3 juni 2015 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 7682604)
Ik weet niet hoe lang het is dat ik dit forum nog bezocht maar indertijd - dus voor de algemene ingang van het spijkerschrift - vond ik dit forum énorm interessant. Ik herinner me opzoekingswerk om toch maar één en andere samenzweringstheorieën te ontkrachten waarbij vooral de bijdragen van Firestone het woord logica vorm gaven.
Bovenal echter herinner ik me Desiderius, lombas, die jonge kerel (zijn echte naam was Koen) met de avatar van Burns uit The Simpsons en nog zo'n paar die me deden nadenken over leven, vrijheid en eigendom.
Het was verhelderend en nu ik even tijd heb, vind ik het niet meer dan normaal om dat even mee te geven.
Dank u, Politics.be en al diegenen die het enkele jaren geleden zo aangenaam maakten om op dit forum luidop te kunnen denken.

Sindsdien zijn er enige nieuwelingen. Ik, en den deze :

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7682627)

Wat denk je ervan ?

Eduard Khil 3 juni 2015 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7682647)
Sindsdien zijn er enige nieuwelingen. Ik, en den deze :

Wat denk je ervan ?

ik ben geen nieuweling. :lol:

Bovenbuur 3 juni 2015 20:37

Goed jaar voor forumleden, 2006...

Nietzsche 3 juni 2015 20:43

Als je weer naar intellectuele ontwikkeling opzoek bent, dan kun je beter weer vertrekken.

Wapper 3 juni 2015 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7682627)

En kent u de dansende zebra?

Eduard Khil 3 juni 2015 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7682693)
En kent u de dansende zebra?

Wapper 3 juni 2015 21:09

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7682694)

Bijlage 98368

Demper 3 juni 2015 21:12

Lang geleden zat er 5 liter minder sperma in mijn buurvrouw.

Eduard Khil 3 juni 2015 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7682717)

godver, hoe heet die komiek ook weer al?

Eduard Khil 3 juni 2015 21:20

Stephen Colbert :lol:

Demper 3 juni 2015 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 7682604)

alwaar de koe het gras vermaalt, daar wordt den strafsten prijs betaald

Eduard Khil 3 juni 2015 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7682743)
alwaar de koe het gras vermaalt, daar wordt den strafsten prijs betaald

ik had het zelf niet beter kunnen zeggen

griezel 3 juni 2015 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7682654)
ik ben geen nieuweling. :lol:

Die " Chunga " is forumlid sinds 2006, jij sinds 2012.
In zijn ogen ben jij zeker een " beginneling ".
En ik vraag me af hoe hij over jouw bijdrages denkt, in vergelijking met die van de mensen waarover hij spreekt.

Wapper 3 juni 2015 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7682823)
Die " Chunga " is forumlid sinds 2006, jij sinds 2012.
In zijn ogen ben jij zeker een " beginneling ".
En ik vraag me af hoe hij over jouw bijdrages denkt, in vergelijking met die van de mensen waarover hij spreekt.

Capiche?

Troubadour 3 juni 2015 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 7682612)
Percalion.
Ik moest even zoeken.

Naar het schijnt bevindt hij zich tegenwoordig eerder aan de linkerzijde, al heb ik dat ook maar via via gehoord.

Snerror 4 juni 2015 00:00

Het zou handig zijn als je een topic zou kunnen openen waar mensen zich kunnen inschrijven, jij bepaalt dan zelf wie er kan deelnemen en wie niet.

Zo ben je zeker dat er geen getrol zal zijn. Misschien een idee voor de moderatie?
Links & Rechts is toch ook al beperkt tot bepaalde forumleden?

Troubadour 4 juni 2015 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7682937)
Het zou handig zijn als je een topic zou kunnen openen waar mensen zich kunnen inschrijven, jij bepaalt dan zelf wie er kan deelnemen en wie niet.

Zo ben je zeker dat er geen getrol zal zijn. Misschien een idee voor de moderatie?
Links & Rechts is toch ook al beperkt tot bepaalde forumleden?

Ja, met dat probleem dat er geen moderator meer is voor Links en dat daar dus geen enkele nieuwe gebruiker wordt toegelaten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be