![]() |
Hoe betrouwbaar zijn roddelbladen? (Blik, Dag Allemaal, Story ..)
In de Blik van deze week staat oa dat Brad Pitt al sinds 10 jaar beroep zou doen op gay gigolo's ... Hij zou met ze op hotel afspreken en wanneer ze niet zouden bevallen zou hij ter plekke betalen en ze meteen laten gaan. Naar het schijnt zou ie biseksueel zijn net als Angelina Jolie en zouden ze een speciale verstandhouding hebben aka een 'open relationship'.
Heu :shock::shock::shock::shock::shock: Dan (in diezelfde Blik dus) ivm. Tom Cruise staat er dat ie niet zou 'vechten' voor Suri omdat ze eigenlijk niet z'n echte - lees, biologische - dochter zou zijn en hij naar alle waarschijnlijkheid onvruchtvbaar is aangezien zijn ex nadien wel een kind op natuurlijke wijze kreeg ..... Heu ??? etc. etc. LOL! Wat denken jullie? :-o |
Citaat:
Wat de autenticiteit van al deze nieuwtjes betreft, ik zou toch maar het één en ander met een korrel zout nemen. |
Citaat:
|
edit: die zogezegde 'open relationship' dat geloof ik lol, maar niet dat ie gay/bi zou zijn, euhm ik dacht toch wel van een gay radar te hebben als je begrijpt wat ik bedoel ...........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al een geluk dat dit soort van zaken moeilijke filosofische dilemma's opwerkt bij vele mensen.
De bevolking moet niet al te snugger worden. |
Hoe betrouwbaar zijn roddelbladen? Niet.
|
In de Morgen staat dat Bruce Jenner nu Caitlyn Jenner is, met een foto erbij :roll:
![]() |
De horoscoop is zowat het betrouwbaarste dat in die bladen verschijnt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen gaat die mens een reeks vetbetaalde intervieuws geven, een boek uitbrengen enz enz. Kassa kassa. |
Citaat:
|
Citaat:
Bwa , gewoon internet , altijd de recentste roddelnieuwtjes :) |
Het is met de roddelbladen nog erger dan met gewone kranten.
In de meeste gewone kranten kan je er op aan dat er elke dag twee zaken in staan die correct zijn. En dat zijn de datum en de prijs. Van de rest kan je er niet op aan. Die roddelbladen vervullen wel een maatschappelijke functie. Zoals vroeger de sprookjes, de verhalen, de vertelsels, al dan niet gebundeld in de bijbel of aanverwant. . |
Citaat:
|
Citaat:
De roddel-paparazzi's , zolang het verkoopt .... ping ping kassa kassa :) Ieder staat vrij om het te kopen of niet :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be