![]() |
Drama, vers van de pers
Zonet getuige geweest van een vuurhaard op de achtste verdieping van een flatgebouw met zestien verdiepingen, akelig is dat. Alle verdiepingen daarboven nu zwart van de rookschade, wellicht binnen nog veel meer miserie gezien de magnitude. De vraag die ik me nu stel, stel dat je geen (sinds kort verplichte) rookmelder hebt geïnstalleerd, draait de eigenaar dan op voor alle schade of is dat voor de verzekering geen issue?
|
Citaat:
Het kan wel zijn dat de verzekeringsmaatschappij dit (soms) oplegt. |
Citaat:
|
Kan een rookmelder een brand blussen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat gevolgen kunnen zijn als de verplichting enkel in het reglement van het mede-eigenaarsschap staat, is pas echt voer voor lange discussies. Welke forummer woont in een appartement, en hangen daar in de gangen en trappen rookmelders ? . |
Wast dat daar?
Bron Zo te zien ook veel schade aan de andere appartementen. Wat volgens mij niet juist is, is dat er daar geen rookmelders zouden hangen want ik weet van vrienden dat men bij Woonhaven onlangs overal rookmelders is gaan plaatsen. Geen idee van of men ze daar ook geplaatst heeft, blijkbaar wel. ![]() |
Vreselijk eng als je daarboven woont lijkt me. Wat een nachtmerrie! Ze hebben geluk dat het zo "kleinschalig" is gebleven!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een sprinkler in appartementen zou veel meer van pas komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.gva.be/cnt/aid947714/woon...ng-in-mechelen |
Weet er ook iemand het correcte verhaal over die rookmelders? Verplicht of niet?
|
Citaat:
Rookmelders 2015 Rookmelders in meeste huurwoningen pas verplicht in 2019 Commissievergadering Bent u verplicht om rookmelders te plaatsen? En zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik zet mijn 'surfplank' bij deze terug in de hoek van de kamer. :-D |
Ik dacht dat vanaf een x appartementen verplicht in de gangen. Maar ik denk dat he :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be