![]() |
wat beschouw jij als 'luxe-eten' ?
Omdat er hier zijn die precies alle dagen bij Comme chez Soi gaan ... stel ik me de vraag: Wat beschouw jij als luxe ivm. eten?
Euhm, voor mij is naar de Chinees of een goede Thai gaan een luxe, xd! yep, zelfs 30€ aan take-away is voor mij nu momenteel al een feest, en bereide maaltijden in de supermarkt ook :oops::oops::oops::oops::oops: What about you guys & girls? :-) |
Sint-Jacobsoesters.
Eigenhandig gepelde grijze garnaal uit Zeebrugge. (King)krabvlees Verse tonijn Iraanse caviar Aberdeen Angus Frambozen Pralines van Marcolini |
Alles van Vlees, Vis en Schaaldieren boven 50 euro/kilo
|
hmm i see
|
Citaat:
|
Citaat:
|
speaking of fish -> gebakken zeetong :-):-):-)
|
Citaat:
|
Ik zou het werkelijk niet weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals Crème Brulée, vaak rond de 10. Hoeveel kan het kosten? 2cm pudding in een potteke en wat bruine suiker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer het paleo-dieet eens. |
Citaat:
Zwervertje. |
Alhoewel ik van mezelf durf beweren dat ik goed kan koken:
aan een Paëlla Royale heb ik mij nog niet gewaagd. Ik ben dus "verplicht" om dat op restaurant te gaan eten en dat kost per persoon minstens 30 Euro. Zonder voorgerecht, zonder drank, zonder dessert welteverstaan. Wanneer ik dat met mijnen Albert ga eten zijn we minstens 120 Euro kwijt. :? Eerder 150, pfff |
Citaat:
|
Citaat:
ja indeed ik las eens dat restaurants hun grootste winst maken met oa de drank (wijnen) ..... |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfgepeld zijn ze het lekkerst wegens supervers. Aan een kilo pel ik toch makkelijk drie kwartier. En die slok ik dan op in vijf minuten. Als dat geen luxe is... :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be