![]() |
Daarom krijgen steeds meer mensen rondom ons kanker
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Geen overdreven optie om u te 'wapenen' tegen de 'komende' warme dagen ... Voorzichtigheid is geboden ... ![]() |
http://m.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI
Eens luisteren ;) |
Zonnecrème is nog meer kanker verwekkend dan zon.
|
Is dat zo mambo? Nuanceer?
Ik heb zonnecreme eens op een uv camera gezien. Je wordt helemaal zwart voor de zon. Alsof je jezelf met roet insmeerde. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil schoenen van zonnekloppers-vel , dan hoef ik geen schoensmeer meer aan te schaffen . Elk nadeel heb z'n voordeel .:lol:
|
Hoofddeksel en lange mouwen. Af en toe eens de zon je gezicht laten strelen.
Dat 'bruin' willen zijn gaat er stilaan uitgaan. Mooi is dat niet. Zeker als je dan nog eens chemicaliën op je huid gaat smeren ter 'bescherming'. Als bewezen is dat de huidige mode kankerverwekkend is dan dient men misschien reclame die dat stimuleert wat in te tomen. Zo in het groot "kankerverwekkend" erop, zoals men bij sigaretten deed. Het zal vlug afgelopen zijn. |
Er zijn meer mensen op de wereld en we leven langer dan vijftig jaar geleden. Bovendien gebeurt de detectie veel beter. Dus geen overdreven paniek.
|
We leven langer, zodat we vaker aan kanker dood gaan. Vroeger velde een simpele longontsteking nogal eens iemand voordat kanker zijn werk kon doen.
|
Maar wat maakt zonnecreme dan kankerverwekkend?
Het is toch net goed voor de huid eens te hydrateren en onzichtbaar voor de zon te worden? Ik smeer mij zo goed als dagelijks in. Kankerverwekkend???? Dan toch niet meer dan een sigaret he? |
de zon is niet gezond
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen is kanker doodsoorzaak nummer 1 bij KINDEREN in Amerika. http://abcnews.go.com/Health/conquer...ry?id=20348929 Trek je conclusies en laat TTIP maar komen. Ik ben benieuwd of dat er hier evenzeer een verbod gaat komen op het labelen van GMO's in voeding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lupus. Heb je iets tegen Amerika ? |
Citaat:
Zonder de plaats te benoemen heb ik het idee dat ik mijn medeforummers misleid. Een titel als 'Kanker is doodsoorzaak nummer 1 bij kinderen' lijkt mij niet echt duidelijk omdat het artikel specifiek verwijst naar Amerika. Misschien is kanker evenzeer de doodsoorzaak nummer 1 bij kinderen in andere landen, maar over die info beschik ik niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be