![]() |
Anti Fascistisch Front: "VB trekt op IS"
Bs'd
Ik was mijn dagelijkse portie anti fascistisch nieuws aan het lezen en verslikte mij daarnet bijna in mijn koffie. Het Vlaams Belang wordt gelijk gesteld aan Islamitische Staat... die moorden, plunderen, kinderen verkrachten. Het gaat omtrent het bezoek van Dedecker aan het VB Citaat:
Die langharige vegetariërs kennen echt geen schaamte meer. |
Citaat:
Heeft het VB laatst een vreemde uitspraak gedaan? Niet dat ik mij kan herinneren, dus waarom zouden ze dan schaamte moeten hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Drukazz, wat begrijp je niet aan een land in oorlog, oorlogsbuit en krijgsgevangenen? De IS voert volgens mij wel oorlog of gewapende jihad naar de islamitische voorschriften. Dedecker wil gewoon zeggen dat hij een echte liberaal is. |
Citaat:
:D Het Vlaams van de N-VA voor na de volgende verkiezing is beter. |
Citaat:
"De IS voert volgens mij wel oorlog of gewapende jihad naar de islamitische voorschriften." Spijtig genoeg voeren vele i SS-ers oorlog buiten hun land , en zijn er conventies over krijgsgevangenen en over burgers in oorlogsgebied . Dat de voorschriften van een pedofiele woestijnrover uiterst nadelig zijn voor die mensen , tja , jij bent een volger hé , ik niet . |
Citaat:
blijven lezen & u blijven verslikken zou ik zo zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Over wat ben je dan bezig ? |
Citaat:
|
Citaat:
En sp.a niet? http://forum.politics.be/showthread.php?t=212720 Oei. :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Geen flauw idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tenzij iemand mij foto's kan bezorgen van een VB'er die kinderen levend begraaft, een sos onthoofdt of een piloot van de Belgische luchtmacht in de fik steekt, is deze vergelijking totaal van de pot gerukt.
|
Citaat:
Als het echter islamisten zijn , dan is het juist . |
Citaat:
""""Wegens herhaaldelijk overtreden van de fatsoensregels door één van onze bezoekers hebben we de reactiemodule na elk bericht moeten sluiten. """" |
als er iemand op ISS gelijkt en ISS financiert , cultiveert en importeert dan is het de uiterst linkse klike van AFF etc wel. Het VB is de antipool een democratische partij die al jaar en dag verketterd zordt voor het schetsen van de realiteit.
Overigens alles waar FDW voor waarschuwde iuitgekomen... enkel 10x erger. Al die xenofielen zullen ooit de gevolgen dragen van datgene wat ze zelf hebben gecreëerd en importeert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be