![]() |
Zou 'Binnenland' niet beter afgeschaft worden.
En bij uitbreiding alle andere rubrieken in 'Algemeen'.
Die kunnen voor 99% bij Themaforum komen. En ik heb (als nieuwkomer) de indruk dat iedereen gewoon maar zit te posten en lezen op 'algemeen'. |
Ja, inderdaad. Heb me ook al die bedenking gemaakt.
|
Citaat:
Daar wordt alleen maar gezeverd en die blijft in 'Binnenland'. In deze die eigenlijk over hetzelfde gaat, maar waar (meestal) toch wat zinnigs gezegd wordt, die wordt verplaatst naar het ghetto. Misschien (suggestie): maak van die 'Algemeen' de 'Troll' draad |
Citaat:
- voor letterlijk elk onderwerp menen er bedenkelijke monetaire/economische theorieen te moeten bijsleuren. - achter alles een mondiale doofpotoperatie vermoeden. - lijden aan responditis: op alles moet geantwoord worden, liefst naast de kwestie, of niet terzake doende. |
Ieder item van de Vlaamse binnenlandse politiek kan vanuit minstens drie vier ooghoeken bekeken worden.
Afhankelijk van wat de draadopstarter belangrijk vindt, kiest hij of zij een subforum. Als je geen moeite doet om de aanzet van discussie van de draadopstarter te kennen, dan zit drie kwart van de draden in een verkeerd subforum. Verder mag een discussie natuurlijk wel levendig verlopen. En ja, dan kan het ook al wel eens ontaarden in gezwam naast de kwestie. Zou daar ooit al iemand van gestorven zijn ? Of honger door geleden hebben ? . |
Citaat:
Van off topic is nog niemand dood gegaan, maar de discussie in ettelijke draden wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder herinner ik even aan deze post van Pontifex: Citaat:
|
Zou 'Binnenland' niet beter afgeschaft worden.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou mij dus afzijdig hiervan. Gelieve mijn post als niet bestaand te beschouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds die waarschuwing van Pontifex denk ik dat hij draden die verkeerdelijk in Binnenland staan zonder al te veel herrie kan verplaatsen. Het gebeurt in alle geval weer. En maar goed ook want het wordt anders een zootje. En dat niet alleen. De draden die wél in Binnenland thuishoren worden (zonder de nodige verplaatsingen) sneller weggedrukt door draden waar elders ruimte voor werd voorzien. |
Citaat:
Dadeemelee; Ben je ondertussen niet dood ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be