![]() |
SP.A wil fiscale fraude bestrijden
SP.A wil fiscale fraude bestrijden
SP.A-Kamerfractieleider Dirk Van der Maelen heeft tijdens het debat over de beleidsverklaring van de regering gezegd dat zijn partij vijf voorstellen klaar heeft om fiscale fraude efficiënter aan te pakken. Volgens Van der Maelen hebben de laatste maatregelen tegen fiscale fraude tot nu toe slechts 152 miljoen euro opgebracht. Dat is zowat de helft van de 310 miljoen waarop minister van Financiën Didier Reynders had gehoopt. Van der Maelen zegt hiermee eigenlijk dat Reynders zijn werk niet goed heeft gedaan. Tijd at er een fiscale jacht komt in plaats van een sociale... gelukkig nog één partij die er iets aan doet. |
Nog meer belastingen ? Wij hebben nu al het wereldrecord.
|
Citaat:
|
Ik heb er alle vertrouwen in dat de SPA zeer effectief de fraude zal aanpakken. Er is immers geen enkele partij met meer dossierkennis terzake.
|
Doet de SP.a nu ook al aan zelfkastijding?
|
Hier zie! De stroper wil boswachter worden!
|
De ideale manier op de potjes gedekt te houden. Of in dit geval een variante op het spreekwoord.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu, ge weet toch dat het vb de meeste aanhang heeft bij de arbeiders. Zij zullen verheugd zijn met een belastingsvermindering. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeer, euh, geloofwaardig hoor. :roll: |
Eigenlijk
Politiekers, geld en macht. Kat bij de room zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Thuis zijn er op dit ogenblik twee mensen zwaar labeur in mijnen hof aan't doen die allebei voor meer dan 75% invalide zijn en wegens rugproblemen helemaal niet kunnen gaan werken. Nu: op het ogenblik dat die kerels worden gepakt wordt ik dus fiskaal gestraft (terecht eigenlijk maar kom mij maar eens vinden als je kan...hahaha...:lol: ) maar die kerels (wegens sociaal) gaan vrijuit? Hoe ga je dat dan doen met mijn vriend hier aan de overkant? Die is zijn garage aan het laten verbouwen door een dopper omdat hij hem een 1- en een 5-serie BMW gaat bijkopen. Als je hem wilt pakken zal je ook vroeg moeten opstaan hoor maar alla... hoe ga je dat bestraffen? Mijn vriend bestraffen en de sociale oplichters niet? Een leuke noot: noch ik noch mijn vriend aan de overkant kan zelf zijn hof of garage doen wegens +/- 15/dag aan't werk (spijtig genoeg volledig in 't wit wegens niet anders kunnen) doch wij storten samen 1,4 miljoen oude Belgische galetten per jaar alleen al aan sociale bijdragen (RSZ). [size=1]vind jij dat wij ook zouden moeten sos worden en gaan doppen of van onze hernia klagen en op de ziekenkas gaan staan? En geloof mij vrij, ik kan dat perfect bewijzen met nmr, rx en objectieve clinische diagnose hoor[/size] |
TR schreef :
Citaat:
Leer nu eens eindelijk zonder fouten schrijven. Je bedoelde immers : Ik heb er alle vertrouwen in dat de PS zeer effectief de fraude zal aanpakken. Er is immers geen enkele partij met meer dossierkennis terzake. |
Spa wil fraude bestrijden.
De collega's in Antwerpen gaan het niet graag horen ... |
Hoe ze dat aanpakken kunnen wij bij het OCMW van Antwerpen bewonderen ....
|
gaan ze een verschil maken tussen "oude-fraude" en "nieuwe-fraude" misschien ?????????;-)
|
Misschien tussen politiek correcte fraude en niet-politieke correcte fraude ?
Misschien tussen democratische fraude en niet democratische fraude ? |
Fraude.Anders
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be