![]() |
42 procent Antwerpse gevangenen is illegaal
Bron
Detail tekst: Citaat:
Return to sender, adress unknown, No such number, don't such zone ... dat begin ik altijd spontaan te zingen bij dat soort van artikels, met dank aan Elvis Presley. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En er is er juist eentje in aanbouw aan het Galgenweel op Linker-Oever met uitzicht op de Schelde maar dat is wel een Forensisch Psychiatrisch Centrum 8O Op de bewuste site kan u ook even 'bestaande gevangenissen' aanklikken enorm leerrijk :roll: |
En hoeveel % zit niet in de gevangenis wegens plaatsgebrek?
|
Citaat:
Als ze in aanmerking zouden komen, op hun illegaliteit na, voor een enkelband, wat houdt justitie dan tegen om hen te repatriëren ? . |
Citaat:
En bekijk me nu niet zo vuil. |
Citaat:
Dan wel dat je het niet snapt. Maar of anderen het dan snappen, dat is pas de vraag. Daarom duidelijker: illegale gevangenen een dosis straf geven, gedeeltelijk laten uitzitten, en dan repatriëren met de boodschap dat als hem terugkomt, hij de rest (dubbel, mocht dat eens wettelijk mogelijk worden) mag uitzitten. . |
Citaat:
- wie Belg is of hier legaal verblijft: onmiddelijke vrijlating in afwachting van een enkelband tot 1/3 van de straf - wie hier illegaal verblijft: geen enkelband, dus na (min of meer) 1/3 van de straf in de gevangenis, uitwijzing Belgen en legalen zitten hun gevangenisstraf uit onder een enkelband, illegalen in de gevangenis. Ergo, er zijn meer illegalen dan Belgen/legalen in de gevangenis. |
Citaat:
Maar toch raken ze zo makkelijk en zo massaal in 't gevang ... En die illegalen die in 't gevang zitten, zou dat zijn omdat ze werkten in het zwart ? Ik zou denken dat een illegaal zich een beetje koest houdt .... Maar veeg het maar collectivistisch onder de mat ... en verschiet daarna van de reacties van de gewone m/v ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom niet dadelijk repatrieren afhankelijk van het misdrijf? Veel misdrijven plegen ze juist om hier langer te kunnen blijven denk ik. |
Citaat:
een crimineel terug vrijlaten in het buitenland, zonder enige straf. "je mag da nie meer doen! ga maar terug naar huis". |
Citaat:
|
De regering Di Ruppo had toch beslist om illegale vreemdelingen die strafbare feiten plegen en in de gevangenis terecht komen terug te sturen naar het land van herkomst. De huidige regering roept toch dat ze de beslissingen van de vorige regering nog moeten uitvoeren dus waar wacht men op. Illigale vreemdelingen terug naar het land van herkomst. Er is terug plaats in de gevangenis en er moeten geen nieuwe gevangenissen gebouwd worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/wereld/be...al-578179.html De australiërs hebben mijn idee gepikt :-) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be