![]() |
VN-soldaten hebben honderden vrouwen seksueel misbruikt
Citaat:
Citaat:
En maar afgeven op IS... |
Citaat:
Los daarvan, deze blauwhelmen zullen berecht en indien schuldig bestraft worden. Ook een groot verschil met de heren van IS en bij uitbreiding de wolledige mannelijke gemeenschap in zowat alle Moslimlanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik moest kiezen wie van die twee opties mijn stad binnen kwam na een overstroming zou ik het anders wel weten hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een behoorlijk smerig truukje dat ze die mensen lappen. Betalen voor seks is prima, maar als mensen afhankelijk zijn van hulpgoederen en je deze alleen geeft aan wie er seks met je wilt hebben is dat toch een soort chantage/verkrachting crossover. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn verhalen over honderden seksueel misbruikte vrouwen. Dat is niet door een VN-soldaat gedaan he. Hoe ga je in godsnaam ieder individueel geval bewijzen? Of zijn geruchten in dit geval genoeg? 2: De kans is relatief groot dat jij of ik een van die "klootzakken" waren geweest. Voel mij een hypocriet als ik hier emotioneel over ga doen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2: Schattig, maar onwetenschappelijk gebrabbel. |
Ok, Guinevere laat weer een steek vallen in haar kruistocht voor Allah.
De VN missie in Liberië . UNMIL. De landen die troepen leveren. Gambia, Benin, Guinea-Bissau, Mali, Nigeria, Senegal en Togo. Andere deelnemers. Pakistan, Nepal, China, Jordanië, Namibië en Ghana. De VN missie in Haïti, Dat zijn overlappende missies, de politiemissie was laatst onder leiding van een Tunesiër, tot die sneuvelde in de grote aardbeving, waarna de VN een andere missie startte. Het 2de artikel gaat over de AMISOM missie in Somalië. De landen die troepen leveren voor die VN vredesmissie. Uganda, Sierra Leone, Ethiopië, Burundi, Kenya, Djibouti. |
Citaat:
De meeste mensen worden in noodsituaties juist meer bereid om samen te werken, dat is wat blijkt uit studies, dat is de normale menselijke natuur. Mensen die zo misbruik maken van een situatie zijn gewoon eikels. En misschien vind jij jezelf wel een eikel. Ik mezelf niet. En al was ik wel een eikel, dan vind ik chantage met hongersnood voor de hele familie en verkrachting nog niet echt iets dat zomaar moet kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Statistiek is trouwens ook prima toe te passen op individuele gevallen, je zit er alleen vaker naast. Bovendien ging het hier niet over individuele gevallen, maar over een horde verkrachters. Jouw redenatie gaat dus zeker drie keer een onmogelijke bocht door. Maar hé, alles om maar te kunnen volhouden dat je tegenstander een potentiële verkrachter is hè? Prettige dag nog. |
De ironie is wel dat onze overspelige adelijke dame situaties aangeeft waarbij vooral soldaten met een donkergepigmenteerde huid naar voor komen als misbruikers.
Eigenlijk, als we naar de geplogenheiden van moderne Afrikaanse oorlogsvoering kijken, niet verwonderlijk. Het enige verschil is een blauw hoofddeksel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be