![]() |
Gemengde werkomgeving: kritiek valt niet in goede aarde
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2364548
Citaat:
Ik durf het ook stellen: beide geslachten kùnnen niet gelijk met elkaar omgaan, hoe graag ze het ook zouden willen,.... zonder geloof en godsvrees (wat resulteert in een bescheiden houding en kleding). |
Citaat:
Misschien wordt het hoog tijd om terug de katholieke gedragsregels te laten beslissen over alles. Helaas, dan kan er wel geen godsdienstvrijheid meer zijn. Spijtig voor jullie moslims, maar het wordt dan bekeren of vertrekken. |
Lap, heb ik al de tijd die ik in zo'n omgevingen 'werkte' altijd weer in de uitzonderingen gezeten ?
Of zou die kwibus, intelligent of niet, soms totaal wereldvreemd zijn of gewoonweg in een ivoren toren zitten en de huidige moderne tijden niet kennen :roll: """wanneer je kritiek hebt op hen, wenen ze""" Wetenschapsters op redelijk hoog niveau hebben genoeg aan hun hersenen om een gepast weerwoord te geven..... :twisted: |
Alle vrouwen in een tent hijsen en de wereldproblemen zijn van de baan!
|
Ik vraag me af hoe holebi's kunnen samenwerken :roll:
|
Citaat:
Nu iemand uit eigen interpretatie uitspraken doet die u uitkomen is het wel goed. Citaat:
Citaat:
Het is volgens mij in de meeste gevallen gewoon relidiote onzin, en soms gewoon onzin. |
Tja, niets menselijks is ook wetenschappers vreemd.
|
Waarom stemmen al die islamieten eigenlijk links, als zelfs een gemengde werkomgeving al te progressief is ?
|
Citaat:
https://nabillaaitdaoud.wordpress.com ;) |
Citaat:
Gisteravond per ongeluk nog eens langs Canvas gepasseerd en daar een stuk reportage gezien over IS. Er waren beelden te zien van falsafieten of salsafieten of zo'n sekte in een moskee die iets lieten zien dat verdacht veel op de nazi-groet leek. Heb ik miskeken of is dat echt zo ? |
Hoe bescheiden is men nog als men zich superieur waant als non gekleed rond te lopen? Dat is allesbehalve bescheiden.
Misschien een idee. In een katholiek nonnenklooster gaan als 'zuster Amina'. ;) |
Islamieten komen al bijna klaar in hun broek van het zien van wat hoofdhaar, geen wonder dat ze in een gemengde omgeving niet kunnen aarden.
|
Citaat:
In Afghanistan of Syrië ligt een mooie toekomst op u te wachten. |
Citaat:
Of hij kan zelf ook een blauwtje hebben gelopen.... |
Citaat:
linkje voor een heel blad met nazi-groetende moslims: https://www.google.be/search?q=hamas...Ch0OaABJ&dpr=1 |
Citaat:
Bescheidenheid is net een rem op allerlei superioriteitscomplexen. |
En in jouw werkomgeving werken alleen vrouwen ?
|
Citaat:
Het is namelijk niet omdat er mannen en vrouwen zijn die verliefd worden op de werkvloer dat dit een basis vormt voor uw apartheidsmodel, omdat anders dan u, onze samenleving vindt dat dit mag, zolang er geen gedrag wordt gesteld wat door de anders als grensoverschrijdend wordt gezien. Gebeurd dit wel, dan hebben wij een wetgeving die je daar tegen beschermt, maar verliefd worden? Dat mag, en wanneer je als man daar problemen in ziet, haalt niemand de nobelprijs wetenschappen aan om die mening als onderbouwd te zien, behalve u natuurlijk, met obsessie voor religie, ook een probleem, maar wel het uwe. |
Citaat:
Bovendien, mannen zijn verantwoordelijk voor hun gedrag en omgekeerd, wat iemand wel of niet draagt doet er niet toe. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be