![]() |
biologische klok tikt :-(
even een iets serieuzer topic, lol
binnen 4 jaar ben ik 40, dan zal de grens bereikt zijn om nog aan kinderen te beginnen (althans biologische) .. ik kijk hier erg tegenop, wou dat ik iets meer tijd had om te kunnen beslissen/nog iets van m'n leven trachten te maken want nu ziet het er sterk naar uit dat ik kinderloos door het leven zal gaan :-( niet dat ik er absoluut wil, en om eerlijk te zijn is het vooral om later niet alleen te zijn :d nu ik kan er later nog altijd adopteren, maar dat is niet zo eenvoudig en zal me wellicht een noot kosten .... een ander euvel waar ik mee zit is dat ik me afvraag of de sociale dienst m'n kinderen niet van me zou afnemen daar ik van een uitkering leef en ik in de toekomst misschien een label als gehandicapte zal hebben (cf. m'n aanvraag FOD) .... :-( bah, ik heb spijt dat ik niet op m'n 25 of zo vlug wat kindjes heb gemaakt, dan was ik nu niet aan het piekeren en zo ..... :-s |
prijs ons gelukkig dat je geen kinderen hebt en hopelijk nooit zal hebben.
|
Citaat:
|
neen, helemaal niet. In uw toestand kinderen op de wereld zetten, dat zou , tov hen, pas gemeen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thx Eno ^^
ja ik ben sterk aan het denken om het te proberen, :d :-) |
Citaat:
|
als we de evolutieleer willen laten spelen, moet het kindergeld van uitkeringstrekkers gehalveerd worden. Dan gaan ze minder kinderen krijgen en zij die wel succesvol zijn in het leven meer. Op die manier gaat de mensheid er op vooruit :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
i zeg liever niet de precieze benaming want dan gaar eduard nog meer met me spotten :-(:-( :-s |
Citaat:
|
Citaat:
|
de klok tikt
https://www.youtube.com/watch?v=7sXPmz9b4lM |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be