![]() |
Deze zomer al medi wiet in BE
http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenl...gationItemId=1
De liefde groeit hier met een factor van 50%. Goed bezig. Gelukkig hebben we Maggie nog. |
Het is wel een feit dat De Block dikwijls goede maatregelen neemt? Dit is er één van.
|
Toen zij begon als minister van migratie(?) dacht ik eerst, amai zo'n taaie tante. En wat bleek? Ik heb geen politici gezien die ooit nauwer betrokken was bij het volk dan zij. Ze straalt dat ook uit, zo'n volksliefde en ja... dat werkt in he. Als je dan nog logisch consequent beleid voert, wat meer kunnen wij verwachten van politici?
Er is geen politici die zo dichtbij het volk bleef staan als zij eens na de verkiezingscampagne. Dat zal haar veel stemmen opbrengen, en terecht. |
En nog een vraagje, waar gaat België haar mediwiet vandaan halen?
Gaan daar dan ook jobs in vrijkomen? Want zoiets moet toch ook jobs op eigen bodem creëren? :) |
Citaat:
Het gaat momenteel over welbepaald 1 medicijn waar cannabis bestanddelen inzitten en de mogelijkheid om ook nog andere medicijnen toe te laten. Maar enfin, goede zaak, als het werkt waarom zou je het dan verbieden he. |
Jawel, op doktersvoorschrift kan je medi wiet afhalen.
Maar enkel terugbetaald voor MS patienten. Of het white widow zal zijn weet ik niet? Ik hoop 2046. 120 dagen bloeitijd, maar dat werk loont wel. |
Ik ben zeer hevige tegenstander van illegale drugs en vind dat ze eindelijk eens streng aangepakt moeten worden.
Maar dat medicinale cannabis al niet veel langer toegestaan werd, kan ik niet begrijpen. Morfine wordt toch ook gebruikt ... . |
Citaat:
Heb je haar al een aanzoek gedaan? :D |
Neen ik ben bijna gelukkig getrouwd.
Tijden lang verhaald, altijd even waar... |
Citaat:
|
Citaat:
In Colorado zijn ze blijkbaar minder achterlijk dan men altijd denkt van dat stoute Amerika. |
Citaat:
ik ben begonnen met het omgekeerde: onderzoeken waarom de legale in eerste plaats toegelaten werden. Sedert ik dat heb kunnen uitvogelen, weet ik genoeg. Straks ga ik dat in een boek neerschrijven, en dat gaan een bestseller worden over heel de wereld. Vraag me dus niet naar de reden, want anders gaat gij misschien onder mijn duiven schieten ... . |
Citaat:
Ge klinkt zo raar in die laatste paragraaf. On aura tout vu dan ce pays... (zei Pa Eyskens destijds, of was het Marcske?) |
Citaat:
Waarom denkt u dat wiet illegaal is? Welke overlast vinden we terug? De peuken zijn 100% afbreekbaar en de plant zet evenveel zuurstof om als een boom. De medische aspecten zijn hedendaags duidelijk genoeg me dunkt voor wie mee is. Antwoord je even op de vragen voor je het omkeerd? Dank bij voorbaat. |
![]() ![]() |
@morte-vivante,
Een weetje: But throughout the 19th century, Americans used the word “cannabis” when referring to the plant. Pharmaceutical companies like Bristol-Myers Squib and Eli Lilly used cannabis in medicines — widely sold in U.S. pharmacies — to treat insomnia, migraines and rheumatism. From 1840 to 1900, U.S. scientific journals published hundreds of articles touting the therapeutic benefits of cannabis.http://america.aljazeera.com/article...aaintheus.html Zware Mexicaanse tabak dus. :D |
Het omkeert
|
Sjonge, sjonge.
Er wordt eindelijk een geneesmiddel met een fractie wie toegelaten en heel de discusie over drugs komt weer bovendrijven. Er zijn daar echt al genoeg draadjes over. |
Wanneer gaan die draden erover stoppen denk je?
Ik zag het trouwens rooskleiriger dan het was. Dacht even dat het om verse topjes zou gaan. Lat het zo zijn he... Let it be. |
noteer ik bestellingen ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be