![]() |
Dollar naar Euro
Ik heb nog een hoop dollars over van mijn reis naar New York, wanneer is het een goede tijd om ze te ruilen voor euro's?
|
Dat weet je nooit zeker. Maar 'nu' lijkt me geen slecht antwoord gezien de prijs. Als de Euro 1.4 staat zijn er mensen die ik ken die Euro's laten overkomen naar (zuid) America om ze in Dollars om te zetten. Nu doen ze dat zeker niet. Alles is hier relatief duur tegenwoordig als je met euro's afkomt. Het kan natuurlijk steeds zijn dat de dollar nog sterker komt te staan.
|
Ruil dat nu maar gewoon om. Tenzij je professioneel wil speculeren is het sop de kolen niet waard om daar bij stil te staan. Wat je nu hebt, heb je zeker. Economische toekomstvoorspellingen zijn notoir onbetrouwbaar.
|
Om hoeveel money gaat het?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel ik er nog over heb gaat niemand iets aan. Ik vroeg gewoon of het nu de goede tijd zou zijn om ze wisselen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://finviz.com/futures_charts.ashx?t=6E&p=m1 |
Citaat:
|
Citaat:
als het om 100 dollar zou gaan, dan kunt u overwegen om daar niets mee aan te vangen, waarom moeite doen voor zo'n klein bedrag? Als het om 10.000 dollar zou gaan, dan zou ik die houden. |
dubbel
|
Dan ga ik ze houden.
|
Dat is koffiedik kijken. Als het scenario met Griekenland uit de hand loopt kan de dollar nog veel stijgen. Als de Griekse storm terug gaat liggen kan de euro terug richting 1.20-1.25.
|
Er is helemaal geen Griekse storm, dat is een soap om de laatste sukkels nog te overtuigen aan decennium hoge/lage koersen het foute te doen.
Dit is dollar versus euro. De eerste zit decennium hoog. De laatste zit decennium laag. Men zegt wel eens: - sell strong - buy weak |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet altijd lachen met economisten of "gewone" mensen die de dollar kunnen voorspellen. Moest ik dat weten dan lag ik nu op mijn jacht in de Caraïben met een paar koeketienen en in Bacardi in de hand. Toevallig zijn er enkele Stein's en Berg's in Wall street die de koers van de dollar bepalen en de winst binnenrijven. De dollar doet nogal veel eens het tegenovergestelde dan wat er verwacht wordt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be