![]() |
Waar verheug je je momenteel over?
Ik krijg een nieuwe wasmachine van mijn huisbazin vandaag.
|
Citaat:
Nu nog een beetje afslag vragen van de huishuur terwijl ze in een gulle bui is:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verheug mij over het feit dat die hitte van de afgelopen 2 dagen eindelijk weg is, en dat de volgende week lekker fris zal verlopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 jaar woonproblemen, en nu de ideale huisbazin. :cheer: Ik ga eens iets posten hier over mijn vorige. Ongetwijfeld een forummer hier. Of toch iemand die meeleest.
|
ik verheug me op het feit dat de sossen denken dat ze met hun nieuwe voorzitter, de poulain van die andere Oostendse gangster, alle problemen gaan oplossen maar dat ze serieus van een kale reis gaan thuiskomen :lol:
|
Citaat:
|
In deze draad je liefst verheugen in/over iets tastbaars. Niet over iets dat wellicht nooit gaat gebeuren. Dank.
|
ik verheug mij over het feit dat de ruggegraat van syriza zal gebroken worden. Dat zal ze leren, stemmen voor die populisten. Volgende op de lijst: podemos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verheug me op weekje kamp...
Daarna een weekje delibereren, wat vergaderen, proclamaties,... Dan 2 weken Caraïben.... |
Citaat:
|
Ik verheug me over de afgang van de PP in Madrid. En in alle CCAA (autono mieën) & ayuntamientos van de 8200 waar ze eruit liggen met hun gereduceerde meerderheid, ten voordele van links. En meer op komst op het einde van het jaar...
|
Ik verheug me over het Amazonpakje dat ik vandaag ontving!
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be