bembem |
16 juni 2015 21:00 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
(Bericht 7697936)
Als dit in het huurcontract staat mag hij dit niet zomaar veranderen. Als het waterverbruik is IN begrepen, dan mag hij dat niet extra aanrekenen. Ga naar de huurdersbond.
|
mja ....... alhoewel m'n sociaal assistente reeds op de hoogte is, maar als je er zelf niet achter zit gebeurt er dus niks, en momenteel kamp ik met andere problemen waardoor ik het grootste deel vd tijd depressief en uitgeteld op de bank lig .....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
(Bericht 7701923)
Als jij geen overeenkomst zijt aangegaan met de watermaatschappij moet je je daar niks van aantrekken. Als in je huurcontract staat dat je water inclusief huurprijs is, stel je je verhuurder in gebreke van het moment dat je geen water meer hebt.
Maar ik vrees dat je vanal hebt getekend ?
|
yep, huisbaas heeft op slinkse wijze me papier vd watermaatschappij laten tekenen (het gewoon in m'n brievenbus gedeponeerd en ik heb het als een domme kalle gewoon nietsvermoedend getekend en opgestuurd) comme quoi het water op m'n naam kwam te staan, toen ik hem daar achteraf op aansprak gaf ie als uitleg dat m'n waterverbruik te hoog lag en ie aan mij moest opleggen, ik zit namelijk met gemiddeld zo'n 45€ per maand aan water (omdat ik veel douche, naar het toilet ga, m'n afwas met de hand doe, veel wassen draai ..) en hij vond dat teveel ..........
normaal gezien had ik enkel het surplus (berekend op 25€ aan water inbegrepen in de huur) moeten opleggen, oftewel 45€ - 25€ -> 20€ extra op de huishuur ......... maw ik heb me weer goed laten doen ............. :-(
|