Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   VS staan op punt zware wapens in Oost-Europa te plaatsen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=219760)

Gipsy 14 juni 2015 08:23

VS staan op punt zware wapens in Oost-Europa te plaatsen

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150614_01729932

Sommige Navo-lidstaten vrezen dat de Amerikaanse operatie tot een Russische reactie zou kunnen leiden.

Putin zal niet content zijn, anderzijds is het gevaarlijk individu tot alles in staat. Ik vind het wel grappig dat Obama de nobelprijs van vrede heeft gekregen. Waar is de tijd van de idolatrie van de naïef linksen toen de zwarte Obama werd verkozen.
Begrijp me niet verkeerd, er is waarschijnlijk geen andere keuze om het Putin imperialisme tegen te houden.

Thuleander 14 juni 2015 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7697832)

Putin zal niet content zijn, anderzijds is het gevaarlijk individu tot alles in staat.

Poetin heeft het volste recht om gepast te reageren op deze provocatie.

Citaat:

Waar is de tijd van de idolatrie van de naïef linksen toen de zwarte Obama werd verkozen.
Op de VRT en andere Europse MSM wordt Obama nog steeds kritiekloos aanbeden als een soort nieuwe Nelson Mandela.
En Poetin is de vijand van Europa, want Poetin is blank en verdedigt de christelijke/Europese cultuur.
Dat weet iedere trouwe kijker van de MSM.

steventje 14 juni 2015 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7697832)
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150614_01729932

Sommige Navo-lidstaten vrezen dat de Amerikaanse operatie tot een Russische reactie zou kunnen leiden.

Putin zal niet content zijn, anderzijds is het gevaarlijk individu tot alles in staat. Ik vind het wel grappig dat Obama de nobelprijs van vrede heeft gekregen. Waar is de tijd van de idolatrie van de naïef linksen toen de zwarte Obama werd verkozen.
Begrijp me niet verkeerd, er is waarschijnlijk geen andere keuze om het Putin imperialisme tegen te houden.

Amerika doet al decennialang aan imperialisme tegen regimes die niet met hun akkoord gaan met als gevolg de vele broedhaarden en miserie in de wereld. Hun enige doel is wereldimperialisme met slaafje Europa in hun kielzog.

kelt 14 juni 2015 10:37

Het gaat in elk van die "positioneringen" om Amerikaanse land strijdkrachten kleiner dan een bataljon,en bovendien,geheel openbaar,en nog te onderwerpen aan de goedkeuring van de Amerikaanse volksvertegenwoordiging.

We moeten dus niet overdrijven,en het garandeert,speciaal aan de 3 Baltische naties,(met hun noodgedwongen minimale strijdkrachten),dat "grote broer" zich positioneert om hen te beschermen.

Suggesties alsof het plaatsen van Amerikaanse troepen in NATO gebied als "imperialisme" moeten gezien worden zijn ronduit bespottelijk.....:evil:

Moesten serieuze blokkeringsacties ,te land en ter zee,genomen worden tegen Kaliningrad,dan zou Moskou zich kunnen gaan zorgen maken,maar zover zijn we nog lang niet.Het is nochtans wel Moskou dat beslist heeft daar nucleaire land-raketten te plaatsen.(kijk maar eens op de kaart waar dat "absces" Kaliningrad ligt)

Nietzsche 14 juni 2015 11:01

:rofl:

Europa stelt niets voor zonder de VS, dit is daar het zoveelste bewijs van. De VS moet uit Noord-Amerika komen om de Europees-Russische grenzen te versterken.

Ahahahaha

Troubadour 14 juni 2015 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7697850)

In de tijden waar jij naar terug wil zou jij terechtgesteld worden als volksverrader. Collaboreren met een vreemde mogendheid, tsk tsk. Ik hoop dat je het beseft.

Nietzsche 14 juni 2015 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour (Bericht 7698016)
In de tijden waar jij naar terug wil zou jij terechtgesteld worden als volksverrader. Collaboreren met een vreemde mogendheid, tsk tsk. Ik hoop dat je het beseft.

Jij bent geen(volks) nationalist, toch?

Troubadour 14 juni 2015 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7698018)
Jij bent geen(volks) nationalist, toch?

Gewoon Nederlandist hé. Maar onzen Thuleander waant zich anders wel een Völkische held, waar die middens hem in het verleden uitgespuwd zouden hebben. Dat maakt het allemaal des te grappiger.

parcifal 14 juni 2015 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7697850)

Wat zal hij doen?
Een buurland binnenvallen en gedeeltelijk annexeren?
Zich terugtrekken uit wapenverdragen?
ICBM's plaatsen nabij de grenzen?
Bommenwerpers zonder transponder laten vliegen over de Noordzee en de atlantische oceaan tot voor de kust van Portugal?

Of iets nieuws?

Citaat:

Op de VRT en andere Europse MSM wordt Obama nog steeds kritiekloos aanbeden als een soort nieuwe Nelson Mandela.
En Poetin is de vijand van Europa, want Poetin is blank en verdedigt de christelijke/Europese cultuur.
Dat weet iedere trouwe kijker van de MSM.
Poetin verdedigt enkel en alleen zijn eigen portemonee en die van de exKGB-kliek die nu rusland regeert in de stijl van de maffia.

Nietzsche 14 juni 2015 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour (Bericht 7698027)
Gewoon Nederlandist hé. Maar onzen Thuleander waant zich anders wel een Völkische held, waar die middens hem in het verleden uitgespuwd zouden hebben. Dat maakt het allemaal des te grappiger.

Ah, op die fiets. Nee ik vroeg dat omdat je naar mijn inzien een negatieve lading gaf aan het woord "volksverrader"..

Maar het ging je vooral om de ironie.

Troubadour 14 juni 2015 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7698036)
Ah, op die fiets. Nee ik vroeg dat omdat je naar mijn inzien een negatieve lading gaf aan het woord "volksverrader"..

Maar het ging je vooral om de ironie.

Ja, is en blijft een hilarische karikatuur van 'rechts', net als de andere Putin-aanbidders.

Nietzsche 14 juni 2015 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour (Bericht 7698042)
Ja, is en blijft een hilarische karikatuur van 'rechts', net als de andere Putin-aanbidders.

Mwau, het past ook wel perfect in de bingo van domrechts he.

Putin heeft in principe alles: grote bek/bluffer, homofoob en hij jaagt op beesten in het bos.

Troubadour 14 juni 2015 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7698046)
Mwau, het past ook wel perfect in de bingo van domrechts he.

Putin heeft in principe alles: grote bek/bluffer, homofoob en hij jaagt op beesten in het bos.

Welja, dat is het net. Je weet dat rechts intellectueel failliet is als ze zich aan zulke figuren moeten gaan optrekken.

Nietzsche 14 juni 2015 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour (Bericht 7698053)
Welja, dat is het net. Je weet dat rechts intellectueel failliet is als ze zich aan zulke figuren moeten gaan optrekken.

Is er zoiets als rechts-intellectualisme?

Hoe zou een rechts-intellectuele partij eruit zien? wat zouden hun standpunten zijn omtrent bijvoorbeeld het populaire onderwerp: immigratie, vluchtelingen?

Ik zou het echt niet weten.

Thuleander 14 juni 2015 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour (Bericht 7698016)

Als Europeaan worden mijn belangen beter verdedigd door Vladimir Poetin dan door die krapuleuze EU-bende.

Thuleander 14 juni 2015 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7698034)
Wat zal hij doen?
Een buurland binnenvallen en gedeeltelijk annexeren?

Wanneer er een Europees land gered wordt van de ziekelijke, perverse en dodelijke culturele invloed van het Westen dan kunnen we dat uiteraard alleen maar toejuichen.

Thuleander 14 juni 2015 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7698056)
Is er zoiets als rechts-intellectualisme?

Hoe zou een rechts-intellectuele partij eruit zien? wat zouden hun standpunten zijn omtrent bijvoorbeeld het populaire onderwerp: immigratie, vluchtelingen?

Ik zou het echt niet weten.

Lol.

Ik kan natuurlijk niet spreken voor 'rechts' in het algemeen, maar ik heb alvast niks met 'intellectualisme' en ik wil er zo weinig mogelijk mee te maken hebben.
Wat ik doe komt neer op het accepteren en respecteren van bepaalde fundamentele natuurwetten en principes.

Daarin verschil ik uiteraard van domlinkse intellectuelen.
Die geloven dat alles 'maakbaar' is en dat daarom de natuurwetten niet meer gelden voor de mens.

Nietzsche 14 juni 2015 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7698103)
Lol.

Ik kan natuurlijk niet spreken voor 'rechts' in het algemeen, maar ik heb alvast niks met 'intellectualisme' en ik wil er zo weinig mogelijk mee te maken hebben.
Wat ik doe komt neer op het accepteren en respecteren van bepaalde fundamentele natuurwetten en principes.

Daarin verschil ik uiteraard van domlinkse intellectuelen.
Die geloven dat alles 'maakbaar' is en dat daarom de natuurwetten niet meer gelden voor de mens.

Dat is duidelijk.

Thuleander 14 juni 2015 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour (Bericht 7698053)
Je weet dat rechts intellectueel failliet is als ze zich aan zulke figuren moeten gaan optrekken.

Lol.

Helpt dit soort peptalk een beetje de mokerslagen verzachten die je als linkse moest incasseren het voorbij jaar?

Troubadour 14 juni 2015 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7698106)
Dat is duidelijk.

Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij een construct was. Volgens mij probeert hij te compenseren voor de tijd toen hij vol overtuiging op sp.a stemde. :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be