| Kristof Piessens |
14 juni 2015 15:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen
(Bericht 7697983)
Nee,geen foto's van die persoon,geen naam alleen denk ik dat die persoon in hetzelfde dorp woont.Weet dat die persoon wel in een bepaalde winkel komt.Navraag aan de winkelier?Hoeverre dan betrouwbaarheid en privacy dan in de toekomst?
|
Wel, de beste manier om achter de naam van iemand te komen is gewoon aan de winkelier van die winkel de beschrijving van de persoon prijsgeven en vervolgens zullen ze spontaan wellicht een naam geven van de persoon die jij bedoeld..vervolgens zoek je op die naam op het net eventueel ook de foto's bij de zoekopdracht doornemen...
Dat is het minst schadelijke wijze, ik heb dat ook eens gedaan..en later op een goed ogenblik die persoon dan ook echt aangesproken of toevallig ontmoet (dat wel voor een deel expres).
Maar ik denk zelf ook een geval te hebben, van wiens gedrag me vreemd overkwam, en dat was een vrouw als ik goed heb gezien door de autoraam.
Het is zo dat er op een T - kruispunt een auto stopte maar niet overstak bij ruimte op de baan terwijl er een auto nog veraf in aankomst was, ikzelf was met de fiets uit gewoonte al aan het oversteken bij geen meegaand verkeer die al voorbijgestoken was, maar die ene auto bleef aarzelen blijkbaar...dus oeps !
|