![]() |
Deze site is een mannenbastion
Bs'd
nog mensen opgevallen? Ik denk dat 90% van de leden hier mannen zijn. Maar ik heb ook weet van een vrouw die zich hier voordoet als man. :lol: :lol: nog mensen op de hoogte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Drukazz zit in een identiteitscrisis. Hij doet zich voor als een homofoob, maar heeft de neiging om zichzelf te verwennen bij het zien van mannelijke IDF-soldaten.
|
Citaat:
Marie van de koster, marie daenen, Gwylan zijn wel vrouwen. En er zijn er nog. Ze zijn ondervertegenwoordigd maar staan hun mannetje ;-) |
Citaat:
Ik zal jullie niet langer in spanning laten en meteen met de deur in huis vallen: het gaat om het koekenmonster. ;) |
De meeste vrouwen zijn dan ook totaal niet geïnteresseerd in politiek.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Is waar hé? Je kan je vrouwelijke stijl niet verbergen, sorry. :D :lol: |
I'm a barbiegirl :lol:
I like make up I love myself I'm dressed like a cowgirl I'm ugly I'm beautiful But most important: i do have a wild pussy & triple Z tits ![]() I'm lesbian ALL the way long & going on ![]() ![]() |
![]() |
Citaat:
|
![]() Dit is hier dus een echte man cave :mrgreen: |
Citaat:
Een politiek forum is een tijdverdrijf. De doorsnee man verkiest een tijdverdrijf rond de toog, terwijl een dubbele dagtaak de "vrije" tijd van de meeste vrouwen opslorpt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat er meer mannen in politiek geïnteresseerd zijn dan vrouwen. Wat overigens geen verwijt is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be