![]() |
cannabis wondermedicijn en toch niet legaal
Vandaag in de kranten oa De Morgen....Cannabis is een wondermedicijn maar toch niet legaal.
Stemt tot nadenken waarom ? Als men dan indachtig is dat opiaten dat wel zijn .....tot zelfs Morfine.Hopelijk komt er stilaan verandering. |
Eens corporaties controle over productie en distributie krijgen zal het wel legaal worden. Dat marihuana gemakkelijk zelf te produceren is houdt legalisatie tegen. Men zal een manier proberen te vinden die kleine productie verbiedt. Bijvoorbeeld via kwaliteitslabels of zoiets die dan bijna uitsluitend door corporaties verkrijgbaar zijn. We leven in tijden waar overheden en corporaties hand in hand werken tegen de kleine mens, of het nu om werknemers of kleine zelfstandigen gaat.
Gisteren bv gelezen dat de politie een limonadestandje van twee kinderen nog geen tien jaar oud sloot: "hands up and step away from the lemonade". Dat wordt dan ook goedgepraat met 'veiligheid' en dergelijke. De implicaties van dergelijke onvrije wereld zijn eigenlijk immens. In naam van corporatieve vrijheid is men een dictatuur aan het installeren. Men weze gewaarschuwd. |
Regel 2 van maddox blijft gelden. Niet betrapt worden.
|
Citaat:
En welke ziekten 'geneest' cannabis nu weeral?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Welke ziekten GENEEST cannabis? |
Citaat:
Die krant publiceert artikels over U.F.O.'s ! 254 ‘UFO’s’ gespot in België in 2013. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140102_00910044 Aangezien jij geen youtube filmpjes wil bekijken -omdat er op youtube filmpjes staan met en over U.F.O.'s.- is het quasi onmogelijk dat jij de standaard leest om de gegeven reden. Citaat:
Sharon Kelly: Cannabis Killed My Terminal Stage IV Lung Cancer(Original Video) https://www.youtube.com/watch?v=-hUoyXKf81c Marihuana doodt kankercellen http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ercellen.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
Eerst lezen wat ik schrijf dan reageren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ge nu een link zou aanbieden die uw mening NIET bevestigt, (dat zou een wereldwonder zijn), zou ik u serieus nemen. |
Citaat:
Je komt hier discussiëren met een paar ooglappen op en een stel selderstengels in je oren terwijl je het smurfenlied zingt. Vuistregel voor een discussie: Tijdens een discussie gebruikt partij A zijn argumenten aan om partij B te overtuigen, niet de argumenten van partij B. Dan laat ik het hier maar bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou niet weten welke planten behalve cannabis dan verboden zijn?
|
Ik dacht dat medicinale weed nu ging toegelaten worden. En voor de zoveelste keer wordt er hier geen onderscheid gemaakt tussen medicinaal gebruik en uw zenuwstelsel kapotblowen.
|
Citaat:
Ik heb hier al oeverloze discussies gehad met blowers, en die discussieren altijd op dezelfde manier. Ge krijgt youtube filmpkes van mensen die 'genezen' van kanker door cannabis, en boekbesprekingen van boeken van auteurs die voor legalisatie zijn. Cherry picking dus. En dan zijn die blowers verbaasd dat ge dat niet serieus neemt. Want voor blowers is dat een onomstotelijk bewijs dat legalisatie 'goed is voor de mensheid'. Als ge dan nog vanaf zin 1 een neerbuigende toon aanslaat in de zin van 'ik ben slim en gij zijt een kleuter', verwacht dan zeker niet dat ik uw linken zal openen. Gij toont geen respect, verwacht geen respect terug. |
Neen in het begin niet neen. Daarna wel.
Laten we de trip reports van die spray afwachten. |
Citaat:
Als ge een lijstje wil van geneesmiddelen die effectief genezen, gelieve dat te vragen aan uw apotheker. Er zijn er een aantal, en cannabis is er NIET bij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be