![]() |
2.000 leden op Solidariteitscongres : “Tijd om naar de wij-maatschappij te gaan”
Bs'd
http://pvda.be/artikels/2000-leden-o...happij-te-gaan Wat een belachelijke mensen zijn dat toch. De ideale samenleving volgens de pvda: Een antizionistische Jood, een muzel, een katholiek, een bootvluchteling, een Griek, een vrijzinnige en een homo, arm om arm rond een kampvuur, allemaal samend de mensenrechten te respecteren, zingend vrolijke vrolijke vrienden. Vrolijke, vrolijke vrienden! :lol: :lol: Fuck dit wereldburgerschap. Niet geïnteresseerd. Doei. |
Bs'd
Geen interessant topic? :( |
:|
|
Bs'd
Heb ik geen gelijk misschien? |
Citaat:
Citaat:
|
Empathie begint een schaars iets te worden lijkt het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar houdt de pvda wel van diversiteit maar houdt de diversiteit niet zo van de pvda. :-) |
Citaat:
|
Ik heb Peter Mertens nergens horen zeggen dat de nieuwe burgemeester van Barcelona, die weliswaar extreem-links is, voluit de Catalaanse onafhankelijkheid steunt.
Ook dat Podemos eigenlijk een flop was en ook in de nieuwe gemeenteraad in Barcelona nauwelijks iets voorstelt is aan alles wat Mertens en co aanhangt voorbijgegaan. Bewust. |
We dachten het eerder al, hoog tijd om die Grote Leugen te doorprikken
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik niet nee, maar wat erger is, die commie's evenmin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Over de pvda kan niet genoeg gezaagd worden, want als die partij ooit aan de macht komt, krijgen we een witte vlucht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be