![]() |
Kan PB-gestalk aangeklaagd worden?
Kan PB-gestalk aangeklaagd worden?
Drie vandaag tot nog toe. Scheldtitel: Smerige, rotte eilandJOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik open ze niet. |
Als iemand mij een pb stuurt dat me niet zou bevallen, dan staat het binnen de minuut openbaar.
Ik zou er geen draad over opstarten om er over te wenen. . |
Citaat:
|
Citaat:
PB's openbaar maken is NOT DONE. Dat is trouwens OOK erover wenen, zoals jij zo kleurrijk er verbaal naast klopt. Laat Mod er maar iets aan doen. Mod heeft toch het recht PB's in te kijken hé? Welnu dan. Dan zal ik wenen over de stalker. |
Citaat:
|
F.v. ==> R.d.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Beste,
Ga naar privé-berichten Ga naar opties. Vink in onderstaande lijst aan of af naar wens: Privéberichten Dit forum heeft een systeem voor privéberichten, wat betekent dat leden elkaar een privébericht kunnen sturen. Als je geen privéberichten wilt sturen of ontvangen dan kun je dit systeem uitzetten. Privéberichten toestaan Je kunt ervoor kiezen dat alleen moderatoren en forumleden die op je vriendenlijst voorkomen jou privéberichten mogen sturen. Andere forumleden die proberen jou een bericht te sturen, krijgen een melding dat jij het ontvangen van privéberichten hebt uitgeschakeld. Alleen van vrienden en moderatoren privéberichten ontvangen Het forum kan een bericht sturen naar je e-mailadres om je te informeren wanneer iemand je een privébericht heeft gestuurd. E-mailnotificatie ontvangen van nieuwe privéberichten Als je tijdens je bezoek aan de forums een nieuw privébericht ontvangt, dan kan het systeem een pop-upvenster tonen. Pop-upvenster tonen bij nieuwe privéberichten Let op: PB's publiceren is niet toegelaten, behalve voor moderatoren. Pontifex. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be