![]() |
Weeral die films.
Niet opgevallen.Reeks films die je al had gezien,constant op onze openbare zenders?Waar blijven die recente films?
|
Citaat:
Telkens met een paar maand tijd ertussen. |
Om van de zoveelste herhaling van "Sex and the city" maar te zwijgen.
|
Dankzij de kabel hebben we geen video meer nodig.
Alles komt vanzelf terug. En terug. En terug. |
Continue stroom van geld richting VS. Over verborgen transfers gesproken.
Men kan nochtans goedkoop ook van elders programma's kopen die nog niet getoond werden. |
TV, da's zo archaïsch.
|
In de cinema's is het net hetzelfde verhaal. Bijna alle cinema's draaien dezelfde films. En er zit ook geen logica in. Een goede niet amerikaanse film speelt soms drie weken, als hij al vertoond wordt, terwijl een draak van een film van angelina sortie een half jaar geprogrammeerd staat. Ik ga graag naar de cinema maar het is alweer eventjes geleden. Enkele docufilms die ik graag had gezien zijn nergens vertoond en wat er wel te zien was stond me niet aan of was te kostelijk voor wat het was.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op 2B en VTM spreken ze dan over 'de televisie-premiere van ...' Nu, vroeger, waarmee ik dan eind jaren zestig en de jaren zeventig bedoel, dan had je BRT die weinig anders dan van die Oost-Duitse, Poolse en Checkoslovaakse sprookjesfilms gaf. Ok, het was zo geen brol als 'De Kampioenen,' maar toch... Gelukkig hebben we nu internet. |
Citaat:
|
Citaat:
Een vriend van mij had vroeger een videotheek en die had net hetzelfde voor. Sommige films waren onbetaalbaar en van het ogenblik dat ze in prijs begonnen te zakken was je verplicht er ook een hoop andere rommel bij te pakken. Ik veronderstel dat dat bij tv-zenders nu nog vergelijkbaar werkt. Recente films, peperduur. Iets minder recent; goedkoper maar incl brol die dan natuurlijk ook uitgezonden moet worden (betaald is betaald). |
Citaat:
Ik heb met plezier in de bioskoopzaal gezeten voor Jurassic World (remake van Jurassic park) en Mad Max Fury Road (remake van Mad Max 2). Maar om ze op TV te zien binnen 6 jaar, meh, daar ga ik geen VRT of VTM binnenhalen via een kabelaansluiting van €40 in de maand ofzo. |
Tis normaal:
1. Cinema 2. DVD 3. View on demand (betalend) 4. Betaalzender 5. Gratis TV Tussen 1 en 5 ligt 2 tot meer jaar. |
Het is raar of zelden dat ik nog tv kijk, keuze in overvloed op het internet van shows, tekenfilms, docu's, films...etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pawn Stars, Ice Road Truckers,Swamp People, en andere bagger. |
Zelfs op de wok zijn er menige gratis (FTA) zenders
welke (over & over) herhalen !!!! Er zijn er nog wel enkele interessante , dat wel :) , maar .... bitterweinig !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be