Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie is de huidige trol nr1 op forum? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220020)

eno2 18 juni 2015 13:17

Wie is de huidige trol nr1 op forum?

Een poll zou beperkend zijn.

Ik laat het liever open.

Ik kan het niet zijn, want een trol blijft niet 19 maanden weg de laatste drie jaar.

IanVD 18 juni 2015 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 7703963)

Ik laat het liever open.

Ik kan het niet zijn, want een trol blijft niet 19 maanden weg de laatste drie jaar.

Uw laatste zin zorgt echter ook boor een beperking. Waarom zouden trollen dat niet kunnen?

quercus 18 juni 2015 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 7703963)

Ik laat het liever open.

Zeg Eno, alstublieft hé jongen! Dat "trollen" lijkt jou werkelijk zonder ophouden te beheksen. Als het zo verder gaat zal je nog verplicht worden in therapie te gaan...

eno2 18 juni 2015 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7703965)
Uw laatste zin zorgt echter ook boor een beperking. Waarom zouden trollen dat niet kunnen?

Ik kan natuurlijk trollen. Maar niet als ik er niet ben. Een echte trol nr1 kan niet ophouden.

eno2 18 juni 2015 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7703967)
Zeg Eno, alstublieft hé jongen! Dat "trollen" lijkt jou werkelijk zonder ophouden te beheksen. Als het zo verder gaat zal je nog verplicht worden in therapie te gaan...

Het is dan ook de forumziekte nr1. Laat nr1 in therapie gaan.

eno2 18 juni 2015 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7703967)

Er is ruime keuze voor iedereen uit zestig bladzijden van mijn draden.

Stormram 18 juni 2015 14:07

Goeie, grappige trollen ... Paulus, Argus, Pandareus ... en vooral Demper niet vergeten. Ik zegen en kroon Demper tot Emperor of the Republic of Trolls.

Lance 18 juni 2015 14:14

Ge vergeet Khil. Heb ik al gelachen met die zijn berichten :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7698987)
tl; dr
samengevat: je hebt een diploma, je bent niet dom, maar.............................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........................te lui om te werken

eno2 18 juni 2015 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7704019)
Goeie, grappige trollen ... Paulus, Argus, Pandareus ... en vooral Demper niet vergeten. Ik zegen en kroon Demper tot Emperor of the Republic of Trolls.

De lat is hoog gelegd.

IanVD 18 juni 2015 14:20

Zijn er eigenlijk forumleden die hier nog niet hebben getrold?

Lance 18 juni 2015 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7704035)

Marie, Nieuwnoors, Johan Daelemans, Pontifex, ... lijken me serieuze mensen.

Wapper 18 juni 2015 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7704035)

Ik weet van niks.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be