Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Website Irritaties (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220021)

IanVD 18 juni 2015 13:29

Website Irritaties
 
Ik probeer al 2 dagen de routeplanner van de Lijn te gebruiken om een weekenduitstap te plannen, maar ik krijg constant een technische fout. Die website is gewoonweg een klucht. :Angry2:

Welke websites irriteren u mateloos en waarom? De geitjes van dit forum is nog een goed voorbeeld.

BigF 18 juni 2015 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7703972)
Ik probeer al 2 dagen de routeplanner van de Lijn te gebruiken om een weekenduitstap te plannen, maar ik krijg constant een technische fout. Die website is gewoonweg een klucht. :Angry2:

Die routeplanner is inderdaad een klucht. Zou niet misstaan in Bokrijk.
Veel handiger is een routebeschrijving voor openbaar vervoer te maken op Google maps.

Wapper 18 juni 2015 13:59

De NMBS kan er ook wat van.
Om van A naar B te gaan wordt je als je niet oplet via C gestuurd om daar met een overstaptijd van 2 minuten 10 sporen verder een direct te pakken naar B.

Stormram 18 juni 2015 14:08

Die van de MIVB/STIB is ook een gezellige ...

Wapper 18 juni 2015 15:56

Tenenkrullend...

http://art.yale.edu/
http://art.yale.edu/Alums

Eduard Khil 18 juni 2015 16:02

wie verwacht nu dat een website van een overheidsbedrijf goed werkt?

Trouwens, je moet al een serieuze armoezaaier zijn om met de bus of de trein te willen reizen :lol:

IanVD 18 juni 2015 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7704141)
wie verwacht nu dat een website van een overheidsbedrijf goed werkt?

Trouwens, je moet al een serieuze armoezaaier zijn om met de bus of de trein te willen reizen :lol:

Ik spaar gewoon liever enkele 100en euros per maand uit dan met een auto te zitten die nauwelijks wordt gebruikt. Ik ben nu eenmaal gierig ;)

IanVD 18 juni 2015 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7704141)
wie verwacht nu dat een website van een overheidsbedrijf goed werkt?

Trouwens, je moet al een serieuze armoezaaier zijn om met de bus of de trein te willen reizen :lol:

Het frustrerende is dat de website goed werkte (ja,dat was al uitzonderlijk voor een overheidsdienst), maar ze hun routeplanner wilden upgraden. Conclusie: het bolt voor geen meter.

Scherven A. Mok 18 juni 2015 16:23

http://forum.politics.be/

blijft voortdurend hangen :D

Marie van de koster 18 juni 2015 16:28

De routeplanner van De Lijn is inderdaad niets waard en de service trekt ook op niks.
Ik zocht een verbinding naar een adres in de haven. De routeplanner verandert zonder meer het huisnummer waar ik naar toe wil, zodat ik ipv in de buurt van nr 40 ergens in de 600 zou terechtkomen. Meteen vertelt hij erbij dat er geen verbinding beschikbaar is. Na 10 keren terug dat huisnummer proberen te veranderen, besluit ik hun contactmogelijkheid te gebruiken om hen het probleem mee te delen.
Alles ingevuld en verzonden. Binnen de 2 minuten krijg ik automatisch antwoord : "U hebt op die datum, dat uur, vanaf dit e-mail adres deze vraag gesteld. Wij antwoorden zo spoedig mogelijk."
Dat is bijna een maand geleden. Ik wacht nog altijd op het antwoord ...

Klojo eerste klas 18 juni 2015 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7704187)
De routeplanner van De Lijn is inderdaad niets waard en de service trekt ook op niks.
Ik zocht een verbinding naar een adres in de haven. De routeplanner verandert zonder meer het huisnummer waar ik naar toe wil, zodat ik ipv in de buurt van nr 40 ergens in de 600 zou terechtkomen. Meteen vertelt hij erbij dat er geen verbinding beschikbaar is. Na 10 keren terug dat huisnummer proberen te veranderen, besluit ik hun contactmogelijkheid te gebruiken om hen het probleem mee te delen.
Alles ingevuld en verzonden. Binnen de 2 minuten krijg ik automatisch antwoord : "U hebt op die datum, dat uur, vanaf dit e-mail adres deze vraag gesteld. Wij antwoorden zo spoedig mogelijk."
Dat is bijna een maand geleden. Ik wacht nog altijd op het antwoord ...

"zo spoedig mogelijk' wil niet zeggen 'spoedig' :twisted:

cookie monster 18 juni 2015 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7704179)
http://forum.politics.be/

blijft voortdurend hangen :D


Nog niks van gemerkt , zunne

Marie van de koster 19 juni 2015 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7704323)
"zo spoedig mogelijk' wil niet zeggen 'spoedig' :twisted:

Tja, ambtenaren begrijpen dat beter ;-)

Jay-P. 19 juni 2015 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7704141)
wie verwacht nu dat een website van een overheidsbedrijf goed werkt?

Trouwens, je moet al een serieuze armoezaaier zijn om met de bus of de trein te willen reizen :lol:

Probeer hier eens: mijn rijbewijs diende verlengd te worden.
Dus: log on - fill in doc - pay online - confirm - log out: 3 minuten.
Bezorgd 3 dagen later aan voordeur door lokale vriendelijke postman.
Dat waren dus 2 overheidsdiensten + een bank.

Zo zie je maar dat het kan!

Eduard Khil 19 juni 2015 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7705277)
Probeer hier eens: mijn rijbewijs diende verlengd te worden.
Dus: log on - fill in doc - pay online - confirm - log out: 3 minuten.
Bezorgd 3 dagen later aan voordeur door lokale vriendelijke postman.
Dat waren dus 2 overheidsdiensten + een bank.

Zo zie je maar dat het kan!

welk land?

Hier duurde mijn verhuis aangeven bij het stadhuis bijna vier weken, omdat die idioten enkel langskwamen tijdens de kantooruren en ook slechts dan open waren :lol:

Xenophon 19 juni 2015 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7705478)
welk land?

Hier duurde mijn verhuis aangeven bij het stadhuis bijna vier weken, omdat die idioten enkel langskwamen tijdens de kantooruren en ook slechts dan open waren :lol:

Iemand die ik ken haar dochter, in oktober de verhuis aangegeven op het gemeentehuis, begin april was het eindelijk in orde, eerst dan stond ze daar wettelijk ingeschreven.

Jay-P. 19 juni 2015 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7705478)
welk land?

Hier duurde mijn verhuis aangeven bij het stadhuis bijna vier weken, omdat die idioten enkel langskwamen tijdens de kantooruren en ook slechts dan open waren :lol:

3de wereld land China - S.A.R. Hong Kong.
Ik kan U ook hun uitstekende gepersonaliseerde loket dienstverlening aanbevelen.

Je verhuiservaring roept inderdaad verre herinneringen op van lang geleden toen zwarte Piet nog onbesproken was bij jullie.

Sterkte ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be