![]() |
Website Irritaties
Ik probeer al 2 dagen de routeplanner van de Lijn te gebruiken om een weekenduitstap te plannen, maar ik krijg constant een technische fout. Die website is gewoonweg een klucht. :Angry2:
Welke websites irriteren u mateloos en waarom? De geitjes van dit forum is nog een goed voorbeeld. |
Citaat:
Veel handiger is een routebeschrijving voor openbaar vervoer te maken op Google maps. |
De NMBS kan er ook wat van.
Om van A naar B te gaan wordt je als je niet oplet via C gestuurd om daar met een overstaptijd van 2 minuten 10 sporen verder een direct te pakken naar B. |
Die van de MIVB/STIB is ook een gezellige ...
|
|
wie verwacht nu dat een website van een overheidsbedrijf goed werkt?
Trouwens, je moet al een serieuze armoezaaier zijn om met de bus of de trein te willen reizen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De routeplanner van De Lijn is inderdaad niets waard en de service trekt ook op niks.
Ik zocht een verbinding naar een adres in de haven. De routeplanner verandert zonder meer het huisnummer waar ik naar toe wil, zodat ik ipv in de buurt van nr 40 ergens in de 600 zou terechtkomen. Meteen vertelt hij erbij dat er geen verbinding beschikbaar is. Na 10 keren terug dat huisnummer proberen te veranderen, besluit ik hun contactmogelijkheid te gebruiken om hen het probleem mee te delen. Alles ingevuld en verzonden. Binnen de 2 minuten krijg ik automatisch antwoord : "U hebt op die datum, dat uur, vanaf dit e-mail adres deze vraag gesteld. Wij antwoorden zo spoedig mogelijk." Dat is bijna een maand geleden. Ik wacht nog altijd op het antwoord ... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog niks van gemerkt , zunne ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dus: log on - fill in doc - pay online - confirm - log out: 3 minuten. Bezorgd 3 dagen later aan voordeur door lokale vriendelijke postman. Dat waren dus 2 overheidsdiensten + een bank. Zo zie je maar dat het kan! |
Citaat:
Hier duurde mijn verhuis aangeven bij het stadhuis bijna vier weken, omdat die idioten enkel langskwamen tijdens de kantooruren en ook slechts dan open waren :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan U ook hun uitstekende gepersonaliseerde loket dienstverlening aanbevelen. Je verhuiservaring roept inderdaad verre herinneringen op van lang geleden toen zwarte Piet nog onbesproken was bij jullie. Sterkte ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be