![]() |
Wat houdt ons eigenlijk tegen om hetzelfde te doen als Hongarije?
Bs'd
We leven in een vreselijk tijdperk met het hoogste aantal vluchtelingen sinds wereldoorlog 2. Daarentegen kampen we, voornamelijk onze grote steden, met laag geschoolde en vaak zelfs werkonwillige jongeren die kansloos zijn op de arbeidsmarkt en die we levenslang zullen moeten onderhouden. Bovenop de vergrijzing die ook al nefast is voor onze economie. Een extra vluchtelingenstroom kunnen we dus missen als kiespijn. Nu is de vraag: wat houdt ons tegen om hetzelfde te doen als Hongarije en onze grenzen te beschermen tegen infiltranten? De massa die België wil bereiken is onuitputtelijk, laat ons daar eerlijk in zijn, dus hoe dan ook zullen we altijd mensen moeten teleur stellen. |
Bs'd
Net zoals Vlaams Belang, pleit ik voor een aanpassing van de conventie van Genève, die ondertussen volledig achterhaald is, en dat vluchtelingen moeten worden opgevangen in het continent van herkomst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prachtige link, de mensheid moet tegen zichzelf beschermd worden en dan gaan we muren bouwen. Ook in Moeskroen wat misschien een aantal ontgaan is.
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag pleit hij om soberder te gaan leven om het milieu te sparen. Gisteren wilde hij nog de hele wereld naar hier halen zodat ze van onze levensstijl kunnen genieten. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen idee, moet ik in alles dezelfde mening delen als hem? |
Citaat:
|
Citaat:
Zuiderse landen laten wel vaak illegalen door om naar het Noorden af te reizen, zodat zij er van af zijn. Een illegaal is een crimineel, aangezien hij grondgebied betreedt, die hij niet hoort te betreden. Inb4 géén mens is illegaal. ![]() |
Citaat:
Ik had altijd het idee dat het Christendom compassie en o.a. medeleven predikte zoals in het citaat hieronder. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist ja... We gaan een muur van 4 meter hoog bouwen tussen belgië en nederland ? Of tussen belgië en frankrijk ? Of tussen belgië en duitsland ? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be