![]() |
Wil jij vechten voor uw land?
Bs'd
Dit topic zette mij aan het denken. Misschien komt dit lage percentage omdat Belgen pacifisten zijn? Of omdat Vlaamsnationalisten hierin zijn meegerekend? Indien hier ooit een bezetter kom, sta ik paraat. |
Citaat:
|
Ik vecht niet voor om het even wat.
|
De kans op oorlog binnen Europa is zo klein dat ze deze vraag zuiver hypothetisch maakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit zelfverdediging wel.
|
Citaat:
|
Ja, maar alleen als ik ook wat friendly-fire mag uitvoeren
|
Citaat:
Hangt er allemaal vanaf wat ze hier van plan zijn. Als Geert Wilders met Holland hier komt binnengevallen, verzet ik mij niet. Idem met Le Pen en Frankrijk. Idem met Poetin en Rusland. Idem met Netanyahu en Israël. De rest ==> RAUS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had niet gedacht dat we dit nog tijdens ons leven zouden meemaken. |
Citaat:
Ik heb hem toen volledig rot gestampt, man die zag er uit. |
oorlogen laat je toch uitvechten door plebejers?
|
Citaat:
|
Citaat:
Velen schijnen te denken dat de abstracte en afgeschafte Belgische grondwet dan toch nog de Walen dat recht geeft... |
Citaat:
Toen ik jong was heb ik zo eens een vechtpartij gehad. Ik had die klootzak in zijn ballen gestapt. Zijn maten zijn komen helpen en ik heb er een gebroken neus aan overgehouden omdat hij mij op mijn neus sloeg toen de uitsmijter voor mij stond na de feitelijke vechtpartij. Nadien heb ik mij burgelijke partij gesteld en heeft ie een maand voor niets kunnen werken. Toen hij in de rechtbank zat, was ie nog geen cm groot meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be