Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie wil er lid worden van deze brommerclub ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220095)

Derk de Tweede 19 juni 2015 14:57

Wie wil er lid worden van deze brommerclub ?

http://www.at5.nl/artikelen/144384/b...h-documentaire

Knuppel 19 juni 2015 16:51

Ik niet.

Ik heb het nooit nodig gevonden om lid te worden van een motorclub. Op mijn eentje op een zware motor naar Birmingham rijden is er jammer genoeg niet meer bij.

Dit is de scootmobiel waar ik tegenwoordig mee rondrijd bij mooi weer. Mijn enige compagnie is mijn hondje dat in een speciaal voor hem gemaakte mand mee tuft.

Derk de Tweede 19 juni 2015 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7705755)
Ik niet.

Ik heb het nooit nodig gevonden om lid te worden van een motorclub. Op mijn eentje op een zware motor naar Birmingham rijden is er jammer genoeg niet meer bij.

Dit is de scootmobiel waar ik tegenwoordig mee rondrijd bij mooi weer. Mijn enige compagnie is mijn hondje dat in een speciaal voor hem gemaakte mand mee tuft.

Als het maar rijdt! 8-)

Knuppel 19 juni 2015 19:13

Natuurlijk rijdt het. Lang niet zo snel als een volbloed motor, en hij rijdt slechts 50 km met een volle batterij, maar hij rijdt stil, vervuilt de lucht niet, en is ideaal om er boodschappen mee te doen. Hard rijden in de stads-en dorpscentra behoort overigens al langer dan vandaag tot het verleden. Ouder wordende mensen vallen er niet zo gemakkelijk mee als met een fiets, maar ze kunnen er wel verder mee geraken dan te voet.
Geef toe dat het een heel wat sportiever ding is dan een invalide scootertje met vier kleine wieltjes. :-)

Libro 19 juni 2015 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7705837)
Als het maar rijdt! 8-)

Ik heb ooit eens zo'n scootmobiel met een wheelie bar aan gezien...

Libro 19 juni 2015 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7705897)
Natuurlijk rijdt het. Lang niet zo snel als een volbloed motor, en hij rijdt slechts 50 km met een volle batterij, maar hij rijdt stil, vervuilt de lucht niet, en is ideaal om er boodschappen mee te doen. Hard rijden in de stads-en dorpscentra behoort overigens al langer dan vandaag tot het verleden. Ouder wordende mensen vallen er niet zo gemakkelijk mee als met een fiets, maar ze kunnen er wel verder mee geraken dan te voet.
Geef toe dat het een heel wat sportiever ding is dan een invalide scootertje met vier kleine wieltjes. :-)

http://www.zeromotorcycles.com/

Knuppel 19 juni 2015 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7705913)

Ik weet het, maar die tijd behoort voor mij voorgoed tot het verleden. :cry:

Ik heb mijn zware moto van de hand gedaan nadat ik werd aangereden op mijn....fiets, en een half jaar in een rolstoel heb gezeten.

The Paulus Experience 19 juni 2015 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7705641)

proper volk.

Knuppel 19 juni 2015 20:30

Gevaarlijk volkje.

Zucht 19 juni 2015 20:45

:Satudarah, Hell's Angels, Bandido's.... allemaal mietjes. Wacht tot je Maria's Motor Maniacs tegenkomt. :evilbat:

The Paulus Experience 19 juni 2015 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7706020)
:Satudarah, Hell's Angels, Bandido's.... allemaal mietjes. Wacht tot je Maria's Motor Maniacs tegenkomt. :evilbat:

laat maar komen :-P

Knuppel 19 juni 2015 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7706020)

Boezemt het speelgoed waar die dames op poseren jou angst in?

Libro 20 juni 2015 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7705918)
Ik weet het, maar die tijd behoort voor mij voorgoed tot het verleden. :cry:

Ik heb mijn zware moto van de hand gedaan nadat ik werd aangereden op mijn....fiets, en een half jaar in een rolstoel heb gezeten.

Aiiiiii. Behoort een Can-Am of een Goldwing met drie wielen niet tot de mogelijkheden?

Knuppel 20 juni 2015 07:57

Neen Libro.
Door dat ongeval met de fiets heb ik ingezien dat ik een accident met een motor waarschijnlijk niet overleef. Ik heb mijn motor na dat ongeval van de hand gedaan en zocht sindsdien mijn heil bij mijn autootje.
Mijn al een hele tijd geleden aan kanker overleden partner was een oldtimerfreak. Dankzij hem heb ik eveneens met mooi gerestaureerde oldtimer cabrio's kunnen rijden.

Ik heb een harde jeugd maar toch een mooi leven gehad, en prijs me vandaag gelukkig met mijn sportrider scootsmobiel. Hoe harder het leven van een mens is geweest, hoe beter hij het geluk dat hem te beurt valt weet te waarderen.
Als je zélf het geluk hebt om oud te worden zal je pas ten volle begrijpen wat ik bedoel.

Libro 20 juni 2015 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7706315)
Neen Libro.
Door dat ongeval met de fiets heb ik ingezien dat ik een accident met een motor waarschijnlijk niet overleef. Ik heb mijn motor na dat ongeval van de hand gedaan en zocht sindsdien mijn heil bij mijn autootje.
Mijn al een hele tijd geleden aan kanker overleden partner was een oldtimerfreak. Dankzij hem heb ik eveneens met mooi gerestaureerde oldtimer cabrio's kunnen rijden.

Ik heb een harde jeugd maar toch een mooi leven gehad, en prijs me vandaag gelukkig met mijn sportrider scootsmobiel. Hoe harder het leven van een mens is geweest, hoe beter hij het geluk dat hem te beurt valt weet te waarderen.
Als je zélf het geluk hebt om oud te worden zal je pas ten volle begrijpen wat ik bedoel.

Je moet daarvoor niet oud worden: ik heb op mijn 41e te horen gekregen dat ik kanker heb en dat doet wat met een mens. De kanker is nu gelukkig in remissie.

Pandareus 20 juni 2015 08:10

Welke motor had je vroeger ? Zelf heb ik een bmw r1200r

Knuppel 20 juni 2015 08:41

Een Honda Customs 650CC met vier cylinders.

Knuppel 20 juni 2015 08:53

Indentiek dezelfde als deze. Ook de kleur, maar met twee metalen koffers in dezelfde kleur.

Je ziet meteen waarom ik voor de Sport Rider scootmobiel opteerde.

Pure nostalgie.

Knuppel 20 juni 2015 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7706317)
Je moet daarvoor niet oud worden: ik heb op mijn 41e te horen gekregen dat ik kanker heb en dat doet wat met een mens. De kanker is nu gelukkig in remissie.

Dat doet idd ook wat met een mens. Je beseft dat je uit het leven moet halen wat er inzit.
Ik denk dat ik dat gedaan heb, met de mogelijkheden die ik had, en hoe hard ik ook heb moeten werken voor wat ik bezit.

Henri1 20 juni 2015 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7705897)

Niet vervuilen ???
Uw batterijen opladen is helemaal niet ecologisch.

Hoe komt u erbij ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be