![]() |
Wie wil er lid worden van deze brommerclub ?
|
Ik niet.
Ik heb het nooit nodig gevonden om lid te worden van een motorclub. Op mijn eentje op een zware motor naar Birmingham rijden is er jammer genoeg niet meer bij. Dit is de scootmobiel waar ik tegenwoordig mee rondrijd bij mooi weer. Mijn enige compagnie is mijn hondje dat in een speciaal voor hem gemaakte mand mee tuft. ![]() |
Citaat:
|
Natuurlijk rijdt het. Lang niet zo snel als een volbloed motor, en hij rijdt slechts 50 km met een volle batterij, maar hij rijdt stil, vervuilt de lucht niet, en is ideaal om er boodschappen mee te doen. Hard rijden in de stads-en dorpscentra behoort overigens al langer dan vandaag tot het verleden. Ouder wordende mensen vallen er niet zo gemakkelijk mee als met een fiets, maar ze kunnen er wel verder mee geraken dan te voet.
Geef toe dat het een heel wat sportiever ding is dan een invalide scootertje met vier kleine wieltjes. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mijn zware moto van de hand gedaan nadat ik werd aangereden op mijn....fiets, en een half jaar in een rolstoel heb gezeten. |
Citaat:
|
Gevaarlijk volkje.
|
:Satudarah, Hell's Angels, Bandido's.... allemaal mietjes. Wacht tot je Maria's Motor Maniacs tegenkomt. :evilbat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen Libro.
Door dat ongeval met de fiets heb ik ingezien dat ik een accident met een motor waarschijnlijk niet overleef. Ik heb mijn motor na dat ongeval van de hand gedaan en zocht sindsdien mijn heil bij mijn autootje. Mijn al een hele tijd geleden aan kanker overleden partner was een oldtimerfreak. Dankzij hem heb ik eveneens met mooi gerestaureerde oldtimer cabrio's kunnen rijden. Ik heb een harde jeugd maar toch een mooi leven gehad, en prijs me vandaag gelukkig met mijn sportrider scootsmobiel. Hoe harder het leven van een mens is geweest, hoe beter hij het geluk dat hem te beurt valt weet te waarderen. Als je zélf het geluk hebt om oud te worden zal je pas ten volle begrijpen wat ik bedoel. |
Citaat:
|
Welke motor had je vroeger ? Zelf heb ik een bmw r1200r
|
Een Honda Customs 650CC met vier cylinders.
|
Indentiek dezelfde als deze. Ook de kleur, maar met twee metalen koffers in dezelfde kleur.
![]() Je ziet meteen waarom ik voor de Sport Rider scootmobiel opteerde. Pure nostalgie. ![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik dat gedaan heb, met de mogelijkheden die ik had, en hoe hard ik ook heb moeten werken voor wat ik bezit. |
Citaat:
Uw batterijen opladen is helemaal niet ecologisch. Hoe komt u erbij ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be