Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Autodief reed zelf 30 Mercedessen naar Marokko (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220099)

Patrick M. 19 juni 2015 15:55

Autodief reed zelf 30 Mercedessen naar Marokko

De 35-jarige Said A. uit Brussel is door de correctionele rechter in Turnhout veroordeeld tot een effectieve gevangenisstraf van vier jaar. De man was betrokken bij de diefstal van enkele tientallen Mercedessen, die hij zelf naar Marokko reed.

Said A. was een zelfstandig vervoersbedrijf begonnen, ook een vorm van integratie.

circe 19 juni 2015 16:03

Maar wij zijn gore racisten als we wat meer voorzichtigheid aan de dag willen leggen. Vooroordelen enzo.

andev 19 juni 2015 18:30

Zijn gevangenisstraf laten uitzitten in een moslimland en zorgen dat hij nooit meer ons land in kan om hem hier verder te kweken, in en uit de gevangenissen! Zijn "onschuldige" familieleden kunnen aan gezinshereniging doen door hier ook te vertrekken en hem achterna te gaan....
Oh ja... Marokko bvb loopt al meer dan tien jaren te leuteren over het terugnemen van zijn onderdanen? Tot ze het wel aanvaarden geen Marokkanen meer binnenlaten - als het hen wel lukt er geen cent aan verspillen!

Another Jack 19 juni 2015 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7705704)
Maar wij zijn gore racisten als we wat meer voorzichtigheid aan de dag willen leggen. Vooroordelen enzo.

Je hoeft jezelf niet steeds te verantwoorden voor je racisme.

andev 19 juni 2015 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7705849)
Je hoeft jezelf niet steeds te verantwoorden voor je racisme.

Misschien moet jij begrijpen wat "racisme" echt is?

Zijn er nog zaken en problemen waar dat woord niet van pas komt?
Te veel zout in mijn soep! Racisme vanwege de kok!

Zipper 19 juni 2015 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7705882)

die term is idd al een hele tijd compleet uitgehold.

Universalia 20 juni 2015 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7705844)
Zijn gevangenisstraf laten uitzitten in een moslimland en zorgen dat hij nooit meer ons land in kan om hem hier verder te kweken, in en uit de gevangenissen! Zijn "onschuldige" familieleden kunnen aan gezinshereniging doen door hier ook te vertrekken en hem achterna te gaan....
Oh ja... Marokko bvb loopt al meer dan tien jaren te leuteren over het terugnemen van zijn onderdanen? Tot ze het wel aanvaarden geen Marokkanen meer binnenlaten - als het hen wel lukt er geen cent aan verspillen!

'Grote Marokkaanse gemeenschap is een meerwaarde, kleine groep criminelen moet terug'

Bron

Detail tekst:

Citaat:

'We zullen blijven duwen op dit punt', aldus Francken. 'In dit land hebben we een grote Marokkaanse gemeenschap, die doet veel goed en is een grote meerwaarde, maar er is een kleine groep van illegale criminelen. Die moeten terug.'

Francken benadrukte dat dat niet geldt voor vluchtelingen uit bijvoorbeeld Syrië. 'Voor de échte vluchtelingen zeggen wij: jullie zijn welkom.'
Stel ik mij de vraag wat die meerwaarde zou kunnen zijn 8O

Zou je de link nog kunnen leggen naar enkele stomme vrouwtjes die ze wel graag ziet komen ...

Bron

Site waar men ze ook graag ziet komen.

Welke zijn de gesloten centra in België? :roll:

Zo zie je maar het is en blijft vechten tegen de bierkaai.

Another Jack 20 juni 2015 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7705882)

Ik begrijp dat heel goed.
Welke term zou jij gebruiken voor iemand die in 99% van zijn berichten afgeeft op moslims?

Patrick M. 20 juni 2015 16:55

Vragen waarom hij dat 1% er niet bij doet want hij heeft gelijk. Zie de cijfers maar in de Belgische gevangenissen. 40% zijn illegeale vreemdelingen. Stuur ze terug naar het land van herkomst zoals afgesproken in de regering Di Ruppo.
En dat ze ook eens eindelijk inzien dat het multiculturele mislukt is maar de regering houd er toch aan vast.

patrickve 21 juni 2015 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706501)
Welke term zou jij gebruiken voor iemand die in 99% van zijn berichten afgeeft op moslims?

Een anti-fascist ?

kelt 21 juni 2015 08:53

tsja...

Misschien kan het Marokkaanse gerecht er op attent gemaakt worden dat er hier iemand betrapt is die gestolen goederen verkocht heeft in Marokko.

Iets wat ongetwijfeld tegen de wet is....:?

circe 21 juni 2015 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 7707695)
tsja...

Misschien kan het Marokkaanse gerecht er op attent gemaakt worden dat er hier iemand betrapt is die gestolen goederen verkocht heeft in Marokko.

Iets wat ongetwijfeld tegen de wet is....:?

tegen de wet in Marokko? waarom? ze hebben ginds graag dat de onderdanen in dikke mercedessen rondrijden. Moeten die lompe Belgen maar niet zo dom zijn om hun auto te laten jatten.

Drukazz 21 juni 2015 10:22

Bs'd

Het land uit. Zonder pardon.

vrijzinnige 21 juni 2015 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7707775)
Bs'd

Het land uit. Zonder pardon.

Wie of welke politieke partij gaat dit uitvoeren ?
Want enerzijds de migratie kraan verder opendraaien en aan de andere kant het land uitzetten staat volledig haaks op elkaar.
Dat zijn de FEITEN !

Drukazz 21 juni 2015 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7707870)
Wie of welke politieke partij gaat dit uitvoeren ?
Want enerzijds de migratie kraan verder opendraaien en aan de andere kant het land uitzetten staat volledig haaks op elkaar.
Dat zijn de FEITEN !

Bs'd

De feiten zijn dat er vrijzinnigen uitgekotst worden door muzels, christenen en joden. Dat en alleen dat zijn de feiten. :)

Over welke politieke partij wij praten: Vlaams Belang, lijkt me duidelijk.

vrijzinnige 21 juni 2015 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7707890)
Bs'd

De feiten zijn dat er vrijzinnigen uitgekotst worden door muzels, christenen en joden. Dat en alleen dat zijn de feiten. :)

Over welke politieke partij wij praten: Vlaams Belang, lijkt me duidelijk.

De feiten zijn enigszins anders dan wat jij schrijft, want als er één gedachtegoed is dat de Vlaamse kiezer heeft uitgekotst, om jou woorden te gebruiken, dan is het dit van het VB.

Hoomer 21 juni 2015 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7708238)
De feiten zijn enigszins anders dan wat jij schrijft, want als er één gedachtegoed is dat de Vlaamse kiezer heeft uitgekotst, om jou woorden te gebruiken, dan is het dit van het VB.

Uitgekotst???? Waar haal je dat uit?
De Vlaamse kiezer of de VB kiezer heeft gewoon diene De Wever een kans willen geven en de meesten hebben daar al veel spijt van hoor.

andev 22 juni 2015 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706501)

Omdat ik dat het grootste probleem vind waar we mee zitten,(niet enkel moslims maar de ganse multiculreutemeteut) zeker naar de toekomst toe!
Indien er iets is dat onze maatschappij naar de bliksem zal helpen is het héél zeker dat!
In speel inderdaad niet mee in de vele onderwerpen die aan bod komen omdat ik gelukkig nog wat beters te doen heb dan van 's morgens tot 's avonds hier op het forum te zitten!
En de "99%" ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be