Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Positieve huurervaringen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220181)

Scherven A. Mok 21 juni 2015 09:51

Positieve huurervaringen

Ooit huurde ik een net door de eigenaar gerenoveerd flatje maar vertrok reeds na een jaar omdat ik ontslag genomen had doordat ik niet voor de rechtse klootzakken van goldman sachs wilde werken en naar het buitenland vertrok omdat ik niet goed werd van de Vlaamse rechtse strontstroom. Vermits ik mijn huurcontract vroegtijdig opzegde had ik volgens de bepalingen geen recht op terug gave van de drie maanden waarborg. Omdat ik het appartementje zo proper heb terug gegeven heb ik toch een maand huur terug gekregen.

Knuppel 21 juni 2015 09:53

:lol:

Supe®Staaf 21 juni 2015 09:58

:cheer::cheer::cheer:

Eduard Khil 21 juni 2015 09:59

waarom zijn linksen zo verzuurd?

Supe®Staaf 21 juni 2015 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7707749)
waarom zijn linksen zo verzuurd?

Omdat ze maar 1/3 van hun borg terugtrekken als ze uit onverdraagzaamheid jegens andersgezinden hun huurhuis verlaten.

Wapper 21 juni 2015 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7707742)
Ooit huurde ik een net door de eigenaar gerenoveerd flatje maar vertrok reeds na een jaar omdat ik ontslag genomen had doordat ik niet voor de rechtse klootzakken van goldman sachs wilde werken en naar het buitenland vertrok omdat ik niet goed werd van de Vlaamse rechtse strontstroom. Vermits ik mijn huurcontract vroegtijdig opzegde had ik volgens de bepalingen geen recht op terug gave van de drie maanden waarborg. Omdat ik het appartementje zo proper heb terug gegeven heb ik toch een maand huur terug gekregen.

Gekloot worden voor 2/3 van de huurwaarborg...
Forumhypnose...het werkt!

The Paulus Experience 21 juni 2015 10:25

Raar, ik heb nooit problemen gehad daarmee, als ik verhuisde zorgde ik wel zelf voor een nieuwe huurder.
Enfin, voor zover dat maar 2 keer in mijn leven is voorgekomen tot nu.

De schoofzak 21 juni 2015 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7707742)

Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat met jou.
Je mag ons altijd tips geven, vb. waar en hoe het beter is nu, tegenover vroeger zoals je het beschrijft in Vlaanderen.

.

Knuppel 21 juni 2015 15:38

Pak me dan!
Ik sta pal boven je.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be