Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Dewinter zorgt voor verontwaardiging met tweet over Reuzen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220222)

Universalia 22 juni 2015 07:47

Dewinter zorgt voor verontwaardiging met tweet over Reuzen

Bron

Citaat:

Antwerpen - Terwijl meer dan 900.000 mensen het afgelopen weekend kwamen genieten van de Reuzen in Antwerpen, heeft Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter voor ophef gezorgd met een tweet over diezelfde Reuzen.
De bewuste twee met een knipoogje ...

Citaat:

Hopelijk wordt 'oma reus' niet h/ slachtoffer v/e halskettingroof of handtasdiefstal... ;-)
Ach als het echt moet zou je nog verder kunnen gaan.

'Multiculturalisme ... '

'Een pijp rokende oma die een zwartje vastpakt ... '

'Afschaffen wegens verkeersoverlast ... '

Het is maar hoe je het wil bekijken dat 'reuzen'plaatje en dat lijkt mij voor iedereen anders ...

Ik heb er geen getuige kunnen van zijn maar het leek mij best een heel spektakel.

vrijzinnige 22 juni 2015 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7708736)
Bron

'Multiculturalisme ... '

Het is maar hoe je het wil bekijken dat 'reuzen'plaatje en dat lijkt mij voor iedereen anders ...

Ik heb er geen getuige kunnen van zijn maar het leek mij best een heel spektakel.

Het beschaafde optreden van voorzitter Tom Van Grieken in de zevende dag, waarvoor hij overigens een pluimpje kreeg van Tim Pauwels, is met deze volledig van de tabellen verdwenen.

De schoofzak 22 juni 2015 08:41

Ik vind het ook wel zuur van Dewinter om zo te tweeten tijdens een soort van circusvoorstelling die door zovelen gesmaakt wordt zonder dat er , gelijk vb. op het voetbal, gevochten enz. moet worden.

Maar mogelijks denken de slachtoffers van de knuffeldievenbende daar anders over.
De politieke boodschap is dan: de stad moet niet alleen kermis, circus en ander toeristische troeven uitspelen, maar ook actief genoeg optreden om diefstallen te voorkomen en op te lossen.

.

vrijzinnige 22 juni 2015 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7708778)
Ik vind het ook wel zuur van Dewinter om zo te tweeten tijdens een soort van circusvoorstelling die door zovelen gesmaakt wordt zonder dat er , gelijk vb. op het voetbal, gevochten enz. moet worden.

Maar mogelijks denken de slachtoffers van de knuffeldievenbende daar anders over.
De politieke boodschap is dan: de stad moet niet alleen kermis, circus en ander toeristische troeven uitspelen, maar ook actief genoeg optreden om diefstallen te voorkomen en op te lossen.

.

Oude liefde roest niet, dat is wel heel duidelijk.

Anna List 22 juni 2015 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7708752)
Het beschaafde optreden van voorzitter Tom Van Grieken in de zevende dag, waarvoor hij overigens een pluimpje kreeg van Tim Pauwels, is met deze volledig van de tabellen verdwenen.

²

en zo verging de laatste 4 VB partijvoorzitters.

alleen een 'Marine Lepen'eke' doen kan Tom VG nog redden.

Another Jack 22 juni 2015 08:51

De man speelt gewoon zijn rol.
Niets nieuws onder de zon...

Sneaky 22 juni 2015 09:03

Het was echt de moeite wel. Mooi spektakel, echt de moeite om te gaan. Ik heb spijt dat ik de vorige keren niet ben geweest.

Over de uitspraak van DW moet ik me aansluiten bij Jack...

De schoofzak 22 juni 2015 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7708783)
Oude liefde roest niet, dat is wel heel duidelijk.

En impotentie is moeilijk te behandelen.

Ge ziet, ik kan ook zeveren.

.

dalibor 22 juni 2015 09:08

Ik heb zaterdag het spektakel mogen zien, net als de twee vorige keren.

Zonder meer betoverend mooi, en het is één van de weinige soorten spektakel die jong en oud kan aanspreken.

De volkstoeloop was wel op de rand van het doenbare.

vrijzinnige 22 juni 2015 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7708811)
En impotentie is moeilijk te behandelen.

Ge ziet, ik kan ook zeveren.

.

Maar tegen impotentie kan je pilletjes nemen, maar om je oude liefde te KUNNEN verloochenen moet je in therapie gaan.

Drukazz 22 juni 2015 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7708814)
Maar tegen impotentie kan je pilletjes nemen, maar om je oude liefde te KUNNEN verloochenen moet je in therapie gaan.

Bs'd

Of gewoon karakter tonen en u niet de dieperik laten insleuren voor die wijven

Hoomer 22 juni 2015 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7708736)
Bron

'Multiculturalisme ... '

Ik heb dat zo een beetje gezien op het nieuws en geloof me ik was onder de indruk echt prachtig gedaan, maar het ontgaat me volledig waarom een zwartje? Heeft dat een reden of is het zomaar gedaan?

Wiley E Coyote 22 juni 2015 09:18

Dewinter is als de schorpioen die niet nalaten kan te steken. Ee man is irrelevant aan het worden en tracht achterhoedegevechten te leveren en te provoceren om toch de racistische partijlijn te kunnen blijven voeren.

Eigenlijk is de stelling van George Bernard Shaw hier ook van toepassing:

"Never wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it."

Drukazz 22 juni 2015 09:21

Bs'd

:rofl: :rofl:

Eens moeten lachen met stereotypen moet toch gewoon kunnen zeker. "Zwarten" zijn nu over het algemeen iets meer crimineel, "bruinen" oververtegenwoordigd in bv terrorisme en onze "wittekes" zijn dan weer mentaal de ongezondste. Who fucking cares

dalibor 22 juni 2015 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7708819)
Ik heb dat zo een beetje gezien op het nieuws en geloof me ik was onder de indruk echt prachtig gedaan, maar het ontgaat me volledig waarom een zwartje? Heeft dat een reden of is het zomaar gedaan?

Vorige keer was het een blank meisje. Denk niet dat er een specifieke reden is.

Pandareus 22 juni 2015 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 7708824)
Dewinter is als de schorpioen die niet nalaten kan te steken. Ee man is irrelevant aan het worden en tracht achterhoedegevechten te leveren en te provoceren om toch de racistische partijlijn te kunnen blijven voeren.

Eigenlijk is de stelling van George Bernard Shaw hier ook van toepassing:

"Never wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it."

Dat is dan ook zijn handelsfonds. Neem dat weg en hij is politiek irrelevant en electoraal dood.

SDX 22 juni 2015 09:25

Citaat:

Conditionering, gewenning.

doremi 22 juni 2015 09:39

Citaat:

Hangt er van af welke verf in promotie staat in de Gamma.

circe 22 juni 2015 09:43

nee, van mij mag DW veel zeggen en zijn rol spelen, maar in dit evenement is het totaal ongepast. Iedereen loopt als klein kinderen door de straten "op zoek naar de reuzen" uitgelaten, teruggevallen in de jeugdige fantasie en dan komt daar ineens die tweet.

Sorry Filip, erover is erover.

De kleine negerke zag eruit als ooit mijn negerpoppeke. En nee, die pikte ook niet!

Klein Licht 22 juni 2015 12:34

Chapeau voor de, euh, 'multicultuursceptici' hier die dit ook afkeuren

Langs de andere kant: ik heb dit weekend iemand horen zeggen dat het toch interessant was dat de 'antizwartepietenbende' nog niet van zich had laten horen, gezien de koloniale kledij van ons zwart reuzeke. Die hadden blijkbaar iets beter door dat hier geen punten te scoren waren dan de Flippe.

OT: ik ben dit weekend ook voor de eerste keer gaan kijken en vond het op niks trekken. Het zijn gewoon grote marionetten aan een kraan. Leuk voor vijf minuten. Commerciëel wel geniaal: pauze tussen 12u30 en 14u30 voor de 100.000 bezoekers. Hopelijk kunnen ze de winst aanwenden om een duwtje in de rug te geven aan het enige echte top-entertainment in Antwerpen: Royal Antwerp Football Club

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be