![]() |
Kan je aan iemands uiterlijk zien of hij links of rechts is?
Een serieuze vraag al zeg ik het zelf.
Een voorbeeld: een oudere man met een warrige baard en een redelijk onverzorgd uiterlijk die zal in de meeste gevallen een linkiewinkie zijn. Een succesvolle ondernemer met een knap maar hard uiterlijk zal toch wel altijd rechts zijn. Als ondernemer links zijn kan gewoonweg niet. |
Citaat:
|
Dan heb je het puur over economisch links/rechts, neem ik aan?
Daarbij, waarom zou een ondernemer niet "links" kunnen zijn? en wat is "links" in dit geval? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Een echte Linkie-Winkie :
![]() |
![]() rechts, netjes in strak pakje. |
Citaat:
Ik vraag me eigenlijk af hoe je als niet-ondernemer liberaal kan zijn? Da's toch van dommigheid dan? Zo knullen zien ze liefst komen in de bedrijven natuurlijk; hard werken uit overtuiging en nog niet teveel eisen ook in naam van het hogere ideaal. Liberalisme, opium voor de loonslaven :lol: |
Kan je aan iemands uiterlijk zien of hij links of rechts is?
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil werken voor MIJN geld, niet voor het geld van links lui uitschot dat niet wil werken, de losers. |
Citaat:
:lol: Er volgt u een flinke identiteitscrisis wanneer je opium even zal uitgewerkt zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men is nog niet eens begonnen aan de echte hervormingen en de vakbonden+hun trawanten kunnen het al niet meer aan. Gezien de echte macht in dit land bij al die rechtspersoonlijkheidsloze organisaties liggen...tja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be