Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wat met de duitstalige gemeenschap? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22026)

Het Skill Effect 14 oktober 2004 14:40

Wat met de duitstalige gemeenschap?

Nu alle communautaire zaakjes weer van het stof worden gehaald, zullen de duitstaligen onder ons zich toch ook wel vragen beginnen te stellen.

Moeten we ervan af, laten we het bij Wallonië of moet het ingepalmt worden door Vlaanderen?

Aan u de keuze!

Spolpoel 14 oktober 2004 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Nu alle communautaire zaakjes weer van het stof worden gehaald, zullen de duitstaligen onder ons zich toch ook wel vragen beginnen te stellen.

Moeten we ervan af, laten we het bij Wallonië of moet het ingepalmt worden door Vlaanderen?

Aan u de keuze!

Heb je dat zelf bedacht Skill Defect? Of hebben zijn uw godsdienst-belevende kopvodden nu ook al politiek-belevende stoflappen geworden met een counseling missie voor hulpeloze multikullies ? :-P

CutTheCrap 14 oktober 2004 14:46

Citaat:

Aan u de keuze!

Laat hen bij referendum zelf kiezen, als ze kiezen om deel uit te maken van een onafhankelijk vlaanderen zijn ze zeker welkom.

PAJOT 14 oktober 2004 14:56

De Oostkantons terug naar Duitsland. Stop het belgicistisch oostimperialisme!

jOOSt 14 oktober 2004 14:58

Terug naar Duitsland, waar ze nooit van weg moesten genomen zijn, ze kunnen er maar wel bij varen.

jan hyoens 14 oktober 2004 15:02

een referendum is aan te raden! en ik denk niet dat ze bij die waalse parasieten willen blijven!

mulder7 14 oktober 2004 15:03

Terug bij Duitsland natuurlijk, in de Oostkantons kunnen ze namelijk ook een aardig woordje meepraten over het franstalige cultuurimperialisme (Malmedy!).

Het Skill Effect 14 oktober 2004 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Heb je dat zelf bedacht Skill Defect? Of hebben zijn uw godsdienst-belevende kopvodden nu ook al politiek-belevende stoflappen geworden met een counseling missie voor hulpeloze multikullies ? :-P

Och strontsmoel, ge doet uw naam eer aan!

Ipv overal te staan roepen, waag je je niet eens in de battletopic ! Daar kan je je schijt de vrije loop laten!

Laat antwoorden maar aan serieuze mensen over, zoals de opmerkingen hier van de andere forummers.

Zeno! 14 oktober 2004 15:12

Daar moeten wij niet over beslissen. Dat is aan de Duitstaligen zèlf.

Spolpoel 14 oktober 2004 15:33

Citaat:

Och strontsmoel, ge doet uw naam eer aan!

Ipv overal te staan roepen, waag je je niet eens in de battletopic ! Daar kan je je schijt de vrije loop laten!

Laat antwoorden maar aan serieuze mensen over, zoals de opmerkingen hier van de andere forummers.

Haha, onze verzuurde multikuller heeft nu ook al elke zin voor humor verloren. Tja wat wil je, islamohumor da's nog steeds niet politiek correct hé.
Merk op hoe samen met de verzuring de agressiviteit toeneemt, alsook de mate waarin de 'serieuze boyscout' het Schijt-Effect, 'serieuse' 8O onderwerpen zoals witte-sokken-verbod loost.

Het is gewoon zalig om die pc-tjes te zien spartelen ....

Het Skill Effect 14 oktober 2004 16:11

Battle dan, FAG !
ge durft niet hé, ik wist dat al lang!

Vlaanderen Boven 14 oktober 2004 16:16

Terug naar Duitsland lijkt het meest logische, de Duitstaligen zelf willen dit echter niet, in Duitsland zijn ze nietsbetekenend terwijl ze in België al hun eigen bevoegdheden hebben.

Ik zie niet in waarom het bij Wallonië of Vlaanderen zou gaan...

C uit W 14 oktober 2004 16:17

Ofwel deelstaat in confederaal België, ofwel onafhankelijk, ofwel bij Duitsland zou ik zeggen.
Maar wat ik zeg is van geen tel, het is wat zij willen die telt.

Sinistra 15 oktober 2004 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Ofwel deelstaat in confederaal België, ofwel onafhankelijk, ofwel bij Duitsland zou ik zeggen.
Maar wat ik zeg is van geen tel, het is wat zij willen die telt.

Duitstalig België bij Vlaanderen!!!!

Tzuvar Raemborr 15 oktober 2004 14:39

(nm)

Tegendradigaard 15 oktober 2004 14:43

Ik zou zeggen geef het terug aan Duitsland. Maar ik ben geen duitstalige en dus moeten de Duitstaligen dat zelf maar beslissen bij een referendum.

voicelesscharlie 15 oktober 2004 15:02

Laat hen zelf kiezen bij referendum.

De Walen maken volgens mij weinig kans.
Waarschijnlijk kiezen ze voor Duitsland of voor onafhankelijkheid.

Het Skill Effect 15 oktober 2004 15:05

Ik vroeg hier naar jullie mening, niet naar die van hun. Dat kan ik altijd nog eens vragen, maar daar gaat het 'm hier niet over.

Tegendradigaard 15 oktober 2004 15:07

Ik dacht dat de meeste gezegd hadden : ik zou zo of zus zeggen maar ze moeten het zelf weten. Dus de meeste hebben hun eigen mening gegeven. allez as ge mij as de meesten wilt nemen toch

voicelesscharlie 15 oktober 2004 15:09

Citaat:

Ik vroeg hier naar jullie mening, niet naar die van hun. Dat kan ik altijd nog eens vragen, maar daar gaat het 'm hier niet over.

Aansluiting in een confereratie met Luxemburg.
Wellicht zullen de Belgische Luxemburgers ook niet bij Wallonië willen blijven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be