![]() |
Wat met de duitstalige gemeenschap?
Nu alle communautaire zaakjes weer van het stof worden gehaald, zullen de duitstaligen onder ons zich toch ook wel vragen beginnen te stellen.
Moeten we ervan af, laten we het bij Wallonië of moet het ingepalmt worden door Vlaanderen? Aan u de keuze! |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Oostkantons terug naar Duitsland. Stop het belgicistisch oostimperialisme!
|
Terug naar Duitsland, waar ze nooit van weg moesten genomen zijn, ze kunnen er maar wel bij varen.
|
een referendum is aan te raden! en ik denk niet dat ze bij die waalse parasieten willen blijven!
|
Terug bij Duitsland natuurlijk, in de Oostkantons kunnen ze namelijk ook een aardig woordje meepraten over het franstalige cultuurimperialisme (Malmedy!).
|
Citaat:
Ipv overal te staan roepen, waag je je niet eens in de battletopic ! Daar kan je je schijt de vrije loop laten! Laat antwoorden maar aan serieuze mensen over, zoals de opmerkingen hier van de andere forummers. |
Daar moeten wij niet over beslissen. Dat is aan de Duitstaligen zèlf.
|
Citaat:
Merk op hoe samen met de verzuring de agressiviteit toeneemt, alsook de mate waarin de 'serieuze boyscout' het Schijt-Effect, 'serieuse' 8O onderwerpen zoals witte-sokken-verbod loost. Het is gewoon zalig om die pc-tjes te zien spartelen .... |
Battle dan, FAG !
ge durft niet hé, ik wist dat al lang! |
Terug naar Duitsland lijkt het meest logische, de Duitstaligen zelf willen dit echter niet, in Duitsland zijn ze nietsbetekenend terwijl ze in België al hun eigen bevoegdheden hebben.
Ik zie niet in waarom het bij Wallonië of Vlaanderen zou gaan... |
Ofwel deelstaat in confederaal België, ofwel onafhankelijk, ofwel bij Duitsland zou ik zeggen.
Maar wat ik zeg is van geen tel, het is wat zij willen die telt. |
Citaat:
|
(nm)
|
Ik zou zeggen geef het terug aan Duitsland. Maar ik ben geen duitstalige en dus moeten de Duitstaligen dat zelf maar beslissen bij een referendum.
|
Laat hen zelf kiezen bij referendum.
De Walen maken volgens mij weinig kans. Waarschijnlijk kiezen ze voor Duitsland of voor onafhankelijkheid. |
Ik vroeg hier naar jullie mening, niet naar die van hun. Dat kan ik altijd nog eens vragen, maar daar gaat het 'm hier niet over.
|
Ik dacht dat de meeste gezegd hadden : ik zou zo of zus zeggen maar ze moeten het zelf weten. Dus de meeste hebben hun eigen mening gegeven. allez as ge mij as de meesten wilt nemen toch
|
Citaat:
Wellicht zullen de Belgische Luxemburgers ook niet bij Wallonië willen blijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be