![]() |
Vlaams nationalisten leren het blijkbaar nooit. Altijd maar opnieuw collaboratie en telkens met diegenen die gaan verliezen.
Deze keer met de zionistische staat Israel. Tegen 2035 zal het aantal Palestijnen stijgen van 20% nu tot 50%. Het is daar gedaan, het zionisme is nu al verloren. We moeten ze niet, de zionisten, in Antwerpen. Collaboratie met het zionisme is VERRAAD aan alles voor wat het nationalisme staat. |
Citaat:
Enkele woorden veranderen: Pluralisten leren het blijkbaar nooit. Altijd maar opnieuw collaboratie en telkens met diegenen die gaan verliezen. Deze keer met de palestijnen en andere vreemdelingen. Tegen 2035 zal het aantal non-pluralisten stijgen van 30% nu tot 50%. Het is hier gedaan, het pluralisme is nu al verloren. We moeten ze niet, de vreemdelingen, in Antwerpen. Collaboratie met de Vreemdelingen is VERRAAD aan alles voor wat het pluralisme en nationalisme staat! U merkt nu waarschijnlijk ook dat wanneer de gewone mensen zeggen dat u geen haar beter bent, ze daar op zijn minst een grond van waarheid voor hebben. Zelfde taaltje, andere bevolkingsgroep... |
Citaat:
mvg. Rogier :wink: |
Citaat:
Ze staan veel dichter bij ons dan een islamiet ooit zal doen! En maar lullen dat vele vlaams nationalisten roots hebben met de haat tegen joden ,das al veel weerlegd hoor bazeke! |
Citaat:
Alles wat anders is moet er in een extreem rechts bewind vroeger of later aan geloven... |
1 onverdraagzaam persoon is natuurlijk heel de rechtse beweging in uw ogen :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn er veel extrimisten in het VB ? :wink:
In elk geval, ik denk niet dat ze allemaal joden haten hoor, het zijn nog altijd geen moslims :wink: |
Citaat:
:evil: |
Citaat:
Het gaat niet om haat, maar feiten. En voor de rest, zwijg maar of ik dump hier een ganse reeks van citaten van Vlaams Nationalisten om de kritische houding tov de joden aan te tonen. Dan heb ik het echt niet alleen over uitspraken van lang geleden. Zullen we eens beginnen over het verleden van Dewinter? Van Hecke? De groepjes waar ze lid van waren. Zullen we dat allemaal eens opdiepen? Zeg het maar, ik ben er klaar voor. GEEN COLLABORATIE MET DE ZIONISTEN! |
Ik heb niet de indruk dat Pol De Mol (toevallig een nieuwe inschrijver) hierboven echt een Vlaams-Nationalist is.
Eerder een vermomde kommunist of Islamist. Zijn taalgebruik en ook de inhoud van zijn teksten getuigen daarvan. Het ljkt verdacht veel op de taal als Abu Jaja of Kris Merckx. (je weet wel, de nieuwe islamistische/kommunistische alliancie :lol: ) |
Citaat:
Ik ben reeds verschillende decennia Vlaams nationalist. Willen we eens over het een en ander van gedachten wisselen? Hier of in "de Beest"? :) |
Citaat:
Ik denk dat je Islamaan bedoeld :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vor jou!!!!! :lol: :lol: :lol: Het gaat jou echt niet hee dat het vliegertje van de bloknazis niet langer opgaat! :twisted: Ik zeg DUIDELIJK :ALS ik zou MOETEN kiezen tussen arabieren en joden. Uiteraard kies ik in de eerste plaats voor vlaanderen! En de joden blijven joden ook waar, net als vlamingen vlamingen blijven! Als men zich ergens kritisch over uitlaat is dit zeer zeker geen schande,wie zei ook weer : DE VIJANDEN VAN MIJN VIJANDEN ZIJN MIJN VRIENDEN? Denk eer ge uw kop open trekt! |
Citaat:
Of heb je het nieuwste gazetteke van de PvdA of ALS of LSP verkregen ? De israëlische staat heeft een recht om te bestaan . Het boeltje is legaal . Een demografische groei , EN DAN ?? Denkt ge nu echt dat de Israelis schrik hebben van een paar Palestijnen meer ...of ben je de Yom Kippoer oorlog en de 6daagse al vergeten ? Trouwens der vallen Palestijnen bij de bosjes ... |
Citaat:
Dat ze vallen bij bosjes maakt niks uit aangezien die er de volgende dag al opnieuw staan. Het Vlaams Nationalisme moet zich buiten de collaboratie houden. De joden zijn ons probleem niet. En voor de rest Blokkerke, hou je maar gesloten, of ik haal hier enkele zaken op waarvan je oren zullen flapperen. De overgrote meerderheid van de Blok (kader)-leden denken er nog altijd over zoals vroeger en dat is goed. Denk je nu werkelijk dat die kleine groep van joden Blok zal stemmen? Zo dom zijn ze nu ook weer niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be