![]() |
Ahold - Delhaize "Belgen hebben zich laten rollen door de Hollanders"
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...tml?show=react
nog een interessante schakel: http://daskapital.nl/2015/06/belgen_..._uitverko.html Volgens mij zal Ahold Delhaize weer op het juiste spoor zetten. |
Citaat:
Ik zou zeggen, koppen omhoog, mouwen opstropen en aan den arbeid! |
HLN is grappig in zijn voortdurende opgeklop van Anti-Ollander clichés.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar goede gewoonte dus. Het enige dossier waar de Belgen zich niet hebben laten rollen is de Fyra.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat de winstmarges van Delhaize van de laatste 10 jaar rekening houden met de cultuur van "onze" vakbonden ... Ik veronderstel ook dat de familiale aandeelhouders van Delhaize hun nodige financiële buit binnen gehaald hebben. . |
Sinds de eerste overnamegeruchten begin dit jaar is de waarde van het aandeel Delhaize met 50% gestegen.
50% op 6 maanden, onbelast. Duidelijk laten rollen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is heel simpel: als een Belg niet gerold is door een Hollander dan wil dit zeggen dat dienen Hollander het simpelweg vergeten was de Belg te rollen. Daarom, ik doe NOOIT zaken met Hollanders. Ik word dikwijls opgebeld van firma's die aan telefoon iets willen verkopen of eens langs willen komen en telefonisch een afspraak willen maken, van zodra ik nog maar het minste Hollands accent hoor aan de andere kant van de lijn is het einde gesprek. En dat is een verrekt goeie taktiek.
|
Net gehoord dat de belgische baasjes een miljoenenbonus binnenrijven.
De belgen hebben zich dus niet laten rollen en er is gebeurd wat ik al in een andere draad aanhaalde over dit onderwerp: een fusie tussen twee bedrijven heeft zelden of nooit te maken met het welzijn van die twee bedrijven maar alles met de hebberigheid van de tenoren van die bedrijven. |
Citaat:
Wacht even af met die uitspraak over kansen en jobs; de toekomst zal het uitwijzen maar ik denk van niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be