![]() |
Volgt de politieke wereld politics.be?
Lezen zij onze forums?Passen ze dan desnoods hun tactiek dan aan?Als ik iets zeg hier of jij,denken ze dan hmmm daar valt over te denken?
Of binnen een paar jaar zijn er verkiezingen en we gaan die domme belgen weer wat slogans uit te mouw schudden,en we zijn weeral verkozen,zoals altijd? |
Kim Geybels wel. :D
|
Citaat:
Een van de eerste slachtoffers van Bart De Wever zijn Belgische ambitie. |
Citaat:
Een van de eerste slachtoffers van Bart De Wever zijn Belgische ambitie. |
:-)
|
Misschien sommigen wel, maar er rekening mee houden doen ze natuurlijk niet. 99% van wat hier neergepend wordt is immers bagger.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Ze volgen dat op casual friday, 1 keer per maand met een goede fles Champagne!
De grappigste quote krijgt een extra vrijstelling op zijn belastingen van 100 €! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Op het kies bureau gehoord,mensen die langst de weg een knappe slogan gelezen hebben.'Wel daar kies ik voor'!Tja,en wij maar dan werken naar de 70 zeker?Zo simpel om in de politiek te zitten,alleen hier IQ cellen gebruiken,op een ander liquideren.
|
Citaat:
Verbaasd me niets. Slimme mensen stemmen immers niet voor de sossen |
Citaat:
En hij is geen sos. Als burgemeester, parlementslid en partijvoorzitter en dan nog enkele cumuls zou hij door het "vele werk" nog de dikte van een panlat mogen hebben. Zeggen ze in de volkscafés. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij soms...
Je ziet hier soms iets die aandacht krijgt en waar dan iemand iets mee doet in de media |
De BUB, die in 2019 15% zal halen, toch wel?
|
De BUB is hier toch actief?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be